Dnes se slavnostně otevírá průtah Nýrskem

Dnes se slavnostně otevírá průtah městem Nýrsko. Silnice II/190 spojuje Železnou Rudu, Nýrsko a Českou Kubici a má velký význam nejenom z regionálního hlediska, ale i jako spojnice s přechody do SRN. Opravovaný úsek silnice II/190 je značně frekventovaný a byl navržen v kategorii MO 8/50 se šířkou 7 m. Celá stavba byla právě s ohledem na délku rekonstruovaného úseku a na objem finančních prostředků rozdělena do dvou let.

Cílená propagace v Plzni

Dnes se slavnostně otevírá průtah městem Nýrsko. Silnice II/190 spojuje Železnou Rudu, Nýrsko a Českou Kubici a má velký význam nejenom z regionálního hlediska, ale i jako spojnice s přechody do SRN. Opravovaný úsek silnice II/190 je značně frekventovaný a byl navržen v kategorii MO 8/50 se šířkou 7 m. Celá stavba byla právě s ohledem na délku rekonstruovaného úseku a na objem finančních prostředků rozdělena do dvou let.
"Celková délka úpravy byla 1283,50 m“, vysvětluje krajský radní pro dopravu Miroslav Jaroš.
Celkové náklady na rekonstrukci komunikace byly 35 mil. Kč – z toho 15,5 mil. Kč bylo investováno z rozpočtu Plzeňského kraje v roce 2006 a 19,5 mil. Kč bylo uhrazeno z krajského rozpočtu v následujícím roce 2007 (z toho jen oprava mostu stála 3,6 mil. Kč). Náklady na rekonstrukci a zřízení inženýrských sítí činily 25 mil. Kč a náklady na výstavbu chodníků, parkovacích stání a zpevněných ploch dosáhly 9 mil. Kč. Tyto náklady byly hrazeny z rozpočtu Města Nýrsko.
Před samotným započetím stavebních prací na rekonstrukci komunikace a chodníků byly provedeny lánované rekonstrukce inženýrských sítí. Součástí stavby je i rekonstrukce vozovky, rekonstrukce mostu přes Úhlavu, výstavba parkovacích stání, chodníků a zpevněných ploch, řešení odvodnění komunikace a úprava zeleně. První část stavby (II. etapa) byla stavebně zahájena v září 2006 a dokončena 8. prosince 2006. Druhá část stavby byla zahájena na začátku května 2007 a dokončena 27. září 2007. V současné době je stavba do doby vydání kolaudačního rozhodnutí v předčasném užívání.

Stavba byla provedena podle projektové dokumentace zpracované v roce 2005 projekční kanceláří Ing. Daniely Škubalové.
Rekonstrukci komunikace provedla firma Meliorace a.s., Žarošice s hlavním subdodavatelem - místní firmou Lesní stavby s.r.o., Nýrsko. Výstavbu chodníků, parkovacích stání a opravu mostu provedla firma Strabag a.s.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 15.10.2007 09:04



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka