Fernet jde na předvánoční trh v prémiovém kabátě

Fernet Stock a Fernet Stock Citrus ze Stocku Plzeň, které patří k nejoblíbenějším značkám lihovin v Česku, vstupují na předvánoční trh v novém balení. Změna designu přichází po pěti letech a dotkne se podoby lahve, etiket, uzávěrů, ale dokonce i kartonáže Fernetu Stock a Fernetu Stock Citrus. Primár...

Cílená propagace v Plzni

Fernet Stock a Fernet Stock Citrus ze Stocku Plzeň, které patří k nejoblíbenějším značkám lihovin v Česku, vstupují na předvánoční trh v novém balení. Změna designu přichází po pěti letech a dotkne se podoby lahve, etiket, uzávěrů, ale dokonce i kartonáže Fernetu Stock a Fernetu Stock Citrus. Primárním cílem, který by nová podoba měla splnit, je dále podtrhnout prestiž, již si fernety ze Stocku Plzeň u konzumentů i obchodních partnerů vybudovaly.
Nový design, jehož klíčovými součástmi jsou unikátní lahev a etiketa, by měl odrážet image a zdravé sebevědomí značky Fernet Stock. Na druhé straně ale respektuje i její tradici, která sahá až do roku 1927. Takže zákazníci své fernety v obchodech bezpečně poznají.
„Inovovat balení produktu důvěrně známého většině obyvatel České republiky je mimořádně náročným a citlivým úkolem. Od počátku je nutné se na takovou změnu dívat očima lidí, kteří kupují a mají rádi fernet. A v každém kroku projektu s nimi tyto změny ,konzultovat’“, uvedl generální ředitel Stocku Plzeň – Božkov Petr Pavlík.
Počátečního výběrového řízení se účastnily 4 agentury, z nichž vzešla vítězně britská firma Dhandafoss*, která v zahraničí spolupracuje například se značkami Ferrero, Kellog’s, Cadbury nebo MasterCard.
Významných změn doznala podoba lahve, etiket i uzávěrů obou fernetů. Designu nyní dominuje černá a zlatá barva, což je zřejmé především u uzávěrů. Právě tato barevná kombinace by měla zdůraznit tradici, kvalitu a prestižní postavení, které oba fernety mají. Z etikety zcela vypadl „horní pruh“ s erbem Stocku Plzeň i embossovaný erb v prsní části lahve. Výrazný nápis Stock se ze spodní části lahve přesunul na její bok. Díky tomu působí velmi elegantně, střízlivě, bez jakýchkoli „kudrlinek“. Celá lahev se v tvaru kónicky zužuje, což zajišťuje ochranu etiket proti poškozením. Masivní prstenec ve spodní části pak přispívá ke zvýšení stability lahve, což zcela jistě ocení především barmani.
Výběru této finální podoby ovšem předcházela dlouhá řada zkoušek. V první fázi se testovaly 3 tvary lahví a dokonce 25 variant etiket. Všechna tato řešení prošla náročným kvantitativním průzkumem, z něhož vzešla vítězná varianta, která se dále upravovala a cizelovala.
Podoba fernetů ze Stocku Plzeň se po roce 1989 měnila již několikrát, výrazně naposledy v roce 2004. V aktuálním designu se Fernet Stock a Fernet Stock Citrus představují zákazníkům počátkem října. Změna se přirozeně nejprve dotýká nejprodávanějších balení 0,5 a 1 l, další litráže (především obří 2,5 l) budou následovat později. Nový vzhled Fernetu Stock a Fernetu Stock Citrus bude zákazníkům představen rovněž při komunikaci přímo v místě prodeje, tedy v obchodech a restauracích.
Současně s uvedením nového balení fernetů bude mít na www.mujfernet.cz premiéru i zcela obměněná podoba internetových stránek příznivců Drsoně. Kreativní ztvárnění nového webu je z dílny agentury Fundaluka.
Fernet Stock se podle receptury Lionella Stocka vyrábí ve Stocku Plzeň od roku 1927. Základem nenapodobitelné hořké chuti je 14 bylinek dovážených z celého světa, jichž se během jednoho měsíce spotřebuje 10-14 tun. Složení Fernetu Stock i přesný výrobní postup je přísně tajný a znají jej jen dva lidé v společnosti. V roce 1997 získal Fernet Stock „mladšího bratra“ v podobě Fernetu Stock Citrus, který kombinuje chuť fernetových bylinek s přírodními citrusovými aromaty. Obě značky jsou nyní základem popularity hořkých a bylinných lihovin v Česku.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 28.10.2009 07:16



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka