Fernet Stock 8000 bodoval v prestižní soutěži

Loňská novinka Stocku Plzeň, bylinný destilát Fernet Stock 8000, boduje nejen u zákazníků, ale získala si respekt i u potravinářských odborníků. Fernet Stock 8000 vybojoval v polovině května bronzovou medaili v prestižní soutěži SIAL d’Or pro nejinovativnější potraviny a nápoje z celého světa. ...

Jarní servisní akce AUTO CB

Loňská novinka Stocku Plzeň, bylinný destilát Fernet Stock 8000, boduje nejen u zákazníků, ale získala si respekt i u potravinářských odborníků. Fernet Stock 8000 vybojoval v polovině května bronzovou medaili v prestižní soutěži SIAL d’Or pro nejinovativnější potraviny a nápoje z celého světa.
SIAL je největší světovou potravinářskou přehlídkou, která se jednou za dva roky koná v Paříži. Každoročně pak běží pod hlavičkou SIAL veletrhy v Číně, Kanadě a Argentině. V čínské Šanghaji se při SIAL d’Or prezentovaly výrobky z 29 zemí v devíti kategoriích: mléčné výrobky, chlazené nemléčné produkty, slané potraviny, sladké potraviny, slané mražené potraviny, sladké mražené potraviny, nealko nápoje, alkoholické nápoje a vína.
V kategorii alkoholických nápojů dosáhl vynikajícího úspěch Fernet Stock 8000, když obsadil třetí příčku. Před „osmitisícovkou“ se umístila jen dvě piva. Zvítězila značka Budweiser Chelada, neboli pivo Budweiser v kombinaci s rajčatovým džusem, kořením a limetkou. Na druhém místě se umístilo španělské pivo Estrella Damm určené pro celiaky (porucha trávení, při níž nemocní nesnášejí lepek, který je obsažen v řadě potravin, především v obilí). Výsledky hodnocení byly mimořádně těsné: Fernet Stock 8000 zůstal za vítězem o pouhé 4 body, když každá značka mohla od 29 porotců získat maximálně 580 bodů.
„Fernet Stock 8000 je tak vlastně nejinovativnější lihovinou na světě, což nás pochopitelně těší. Ocenění potvrzuje i výzkumy, které máme k dispozici z Česka. Na přeplněném trhu se Fernetu Stock 8000 díky unikátnímu složení i marketingové komunikaci povedl mimořádně úspěšný launch,“ uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda.
Porotci SIAL d’Or hodnotili jednotlivé produkty s ohledem na míru jejich inovativnosti, posuzovali také marketingovou podporu, obchodní úspěchy a v konečném verdiktu byl zahrnut také jejich subjektivní dojem z daného výrobku. V případě Fernetu Stock 8000 je zaujal zejména unikátní postup výroby a ohlas vzbudila také netradiční marketingová kampaň.
Fernet Stock 8000 představuje dosud nepoužitý koncept na trhu lihovin. Receptura sice vychází z obdobných základů jako Fernet Stock, avšak Fernet Stock 8000 je vyráběn novou originální technologií. Díky použitým destilačním postupům je překvapivě naprosto čirý. Celkem je ve Fernetu Stock 8000 obsaženo 35 bylin, z nichž prim hrají takzvané funkční byliny - anýz, pelyněk, jalovec, kardamon a galgan. Funkční byliny mají klíčový význam na chuť a vůni osmitisícovky, některým jsou dokonce přisuzovány afrodiziakální účinky. Z výrobní technologie plyne také překvapivá průzračná čirost produktu. Naprosto nová charakteristika produktu dala vzniknout i zcela nové kategorii lihovin, nazývané bylinný destilát.
Již při uvedení na trh se pilířem podpory Fernetu Stock 8000 stal dosud nepoužitý projekt „míchacích kempů“, kterých se účastnilo více než 1500 lidí. Přestali být pouhými diváky, kteří sledují, co pro ně bylo připraveno, ale aktivně se podíleli na vymýšlení nových drinků, rituálů, názvů, koktejlů. Byli vtaženi do děje a mohli výslednou komunikaci značky výrazně ovlivnit. V marketingové strategii je kladen velký důraz na postupy spojené hlavně s tzv. Word of Mouth, tedy s šířením pozitivních informací o výrobku přímo komunikací mezi spotřebiteli. Aktivní spolupráce s konzumenty je klíčovým prvkem marketingu Fernetu Stock 8000 i nadále.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 01.07.2008 07:31



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka