Fernet Stock Citrus má novou reklamu

V pondělí 25. srpna měl ve vysílání TV Nova premiéru nový reklamní spot na jednu z nejoblíbenějších a nejprodávanějších značek lihovin v Česku - Fernet Stock Citrus. Spot je součástí rozsáhlé podzimní marketingové kampaně na podporu Fernetu Stock Citrus, která vedle televizní zahrnuje například ješt...

Jarní servisní akce AUTO CB

V pondělí 25. srpna měl ve vysílání TV Nova premiéru nový reklamní spot na jednu z nejoblíbenějších a nejprodávanějších značek lihovin v Česku - Fernet Stock Citrus. Spot je součástí rozsáhlé podzimní marketingové kampaně na podporu Fernetu Stock Citrus, která vedle televizní zahrnuje například ještě venkovní reklamu či internetovou komunikaci. Podstatné je, že se Fernet Stock Citrus představí svým příznivcům s novou image a novým reklamním sloganem „všichni ho berem“.
Samotné přípravě televizní reklamy i celé kampaně předcházela důkladná analýza současné pozice značky Fernet Stock Citrus. Marketingový tým vycházel z dlouhodobých výzkumů AISA, ale i z vlastních poznatků. „Z analýzy vyplynulo, že Fernet Stock Citrus oslovuje především konzumenty, kteří mají rádi společnost, ve volných chvílích se scházejí s přáteli a každý takový okamžik si chtějí příjemně užít a vychutnat,“ popisuje základní výsledky výzkumu brand manažerka značky Fernet Stock Citrus Petra Rybyšarová.
Režii třicetivteřinového spotu měl na starosti Jaromír Malý (mimo jiné i režisér reklamy na Vodku Amundsen). Kreativní zpracování pochází z dílny reklamní agentury Sabotage. Reklamní spot je pojat velmi neobvykle. Téměř celou půlminutu totiž k divákům „promlouvá“ přímo lahev Fernetu Stock Citrus. Na vodáckém výletě se málem utopí, u táboráku jej všichni musí hledat s baterkami v trávě a na lyžích mrzne na oknu. Ale vždy jej „jeho“ parta najde. Zpracování, kdy hlavním účinkujícím spotu je přímo produkt, nebylo české reklamě na lihoviny dosud použito. Tento přístup je výhodný především tím, že výrobek je vidět na obrazovce prakticky po celou dobu trvání spotu. „V jiných reklamách vidíte lahev většinou až na konci klipu nebo na krátké okamžiky v jeho průběhu,“ dodává Petra Rybyšarová. Celý klip je hudebně podbarven známým hitem „Tata“ skupiny Buty. Hudba byla volena tak, aby z reklamy vyzařovalo přátelství a pohoda..
Nová reklama je v pořadí pátým spotem, který byl pro Fernet Stock Citrus vytvořen. Již v prvním spotu z roku 1997 byl použit dnes legendární slogan „Nejlepší jízda na ledu“.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 27.08.2008 07:08



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka