Fernet Stock se zítra předvede s novou TV reklamou

Že soužití mužů s ženami není bez problémů, to je fakt starý snad jako lidstvo samo. A právě tyto problémy si s velkou nadsázkou, humorem a trochou chlapské provokace bere na mušku nová televizní reklama na výjimečně hořký Fernet Stock. Nejprodávanější lihovina v České republice má po dvou letech nový reklamní spot.

Cílená propagace v Plzni

Že soužití mužů s ženami není bez problémů, to je fakt starý snad jako lidstvo samo. A právě tyto problémy si s velkou nadsázkou, humorem a trochou chlapské provokace bere na mušku nová televizní reklama na výjimečně hořký Fernet Stock. Nejprodávanější lihovina v České republice má po dvou letech nový reklamní spot. Nová reklama bude mít premiéru 15. října na celoplošných televizních stanicích Nova a Prima, na některých kabelových televizích a Stock Plzeň tak odstartuje masivní předvánoční kampaň na podporu své vlajkové značky.
Příběh nové reklamy začíná na prosluněné pláži kdesi na přehradě, kde v klidu odpočívajícího muže jeho manželka neustále „prudí“ svým reptáním a uštěpačnými poznámkami. Muž se s otravující manželkou vypořádá velmi rázně a originálně, aby se vzápětí ocitl mezi svými kamarády a připil si s nimi sklenkou Fernetu Stock. „My muži si často rádi děláme legraci z našich žen, vždyť život bez humoru by byl trochu nuda. Tohle naše občasné provokativní chlapáctví je ale ve skutečnosti jen výrazem toho, že se bez žen neobejdeme a že je prostě v našem světě potřebujeme“, dodává ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda.
Chcete vědět, co se na pláži stane? Sledujte televizi nebo se podívejte na internetové stránky www.fernet.stock.cz, kde bude nejnovější televizní reklama ke stažení.
Nový třicetivteřinový televizní spot se natáčel v polovině září ve Sloupu u České Lípy. Protože počasí v té době příliš letní nebylo, zhostili se úlohy koupajících se a dovádějících rekreantů komparsisté z řad Pražského klubu otužilců. Mimořádně náročná byla rovněž výroba rekvizit – modelů, které hrají v reklamě jednu ze stěžejních rolí.
Režisérem se stal Michal Baumbruck, který řídil i natáčení veleúspěšného „Balkónu“ v roce 1998 a který má za sebou řadu dalších úspěšných reklamních spotů v Česku i v zahraničí. Kameru měl na starosti Alexandr Šakrala. Kreativní koncept reklamy je z dílny agentury Young & Rubicam, produkci zajišťovala společnost Stilking Films.
Nová reklama je v pořadí pátým spotem, který byl pro Fernet Stock vytvořen. Fernet Stock se stal se spotem „V baru“ z poloviny devadesátých let vůbec první domácí lihovinou, která měla svoji televizní reklamu. Právě v tomto spotu zazněl poprvé legendární slogan „Výjimečně hořký, výjimečně dobrý“. Následovaly spoty „Balkón“ (z roku 1998) a „Muži v kabrioletu“ (z roku 2002) a konečně v roce 2005 reklama s Karlem Rodenem.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 14.10.2007 15:23



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka