Fernet Stock Z Generation zaútočí na bary a diskotéky

Legendární Fernet Stock od Stocku Plzeň získává mladšího souputníka Fernet Stock Z Generation, který staví na zavedených základech fernetu – hořké chuti a tmavé barvě, ale posouvá je dramatickým způsobem kupředu. Fernet Stock Z Generation přináší zcela novou dimenzi chuti, kterou vytváří kombinace t...

Jarní servisní akce AUTO CB

Legendární Fernet Stock od Stocku Plzeň získává mladšího souputníka Fernet Stock Z Generation, který staví na zavedených základech fernetu – hořké chuti a tmavé barvě, ale posouvá je dramatickým způsobem kupředu. Fernet Stock Z Generation přináší zcela novou dimenzi chuti, kterou vytváří kombinace tradičních fernetových bylin se zázvorem a mangem. Fernet Stock Z Generation svým konceptem cílí zejména na mladší konzumenty, pro které je klasický fernet příliš hořký.
„Z průzkumů jednoznačně vyplývá, že Fernet Stock má nejvíce příznivců ve věku od 40 let výše, u Fernetu Stock Citrus je to mezi 30 – 40 roky. Toto je dáno i fyziologicky. Vnímání hořké chuti se mění s věkem. Tu skutečně lahodnou hořkou chuť dokáží ocenit zralí spotřebitelé po třicítce. Fernet Stock Z Generation je proto hořko-sladký nápoj a chceme jím oslovit zejména konzumenty ve věku do 30 let,“ uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň Tomáš Tarcala.
Tomuto zaměření pak odpovídá nejen receptura, podle níž byl Fernet Stock Z Generation zkomponován, ale i dynamický design lahve. Fernet Stock Z Generation vzniká kombinací 14 utajovaných bylin se šťávou manga a zázvoru. Neobvyklé spojení dodává nápoji zcela novou dimenzi chuti. Fernet Stock Z Generation je zpočátku svěží a lehce nasládlý, po chvíli se překvapivě rozvine, mírně zhořkne a zahřeje. „Zázvor je v současné době jednoznačně nejvíce trendy příchutí. Očekáváme, že jeho popularita bude srovnatelná s oblibou limetky či mojita v době nedávné,“ vysvětlil Tomáš Tarcala.
Charakter produktu podtrhuje výrazný a efektní desing černo-oranžových etiket a uzávěrů, jimž vévodí velké písmeno Z. Kreativní zpracování grafiky vzešlo z dílny českého studia Dynamo Design.
Fernet Stock Z Generation obsahuje 27 % alkoholu a na trh míří v litrových a půllitrových lahvích. Doporučuje se pít vychlazený na ledu nebo v míchaném drinku s colou či spritem. Pro start Fernetu Stock Z Generation budou podle Tomáše Tarcaly rozhodující kluby, diskotéky, sport bary či koktejlové bary, ale objeví se pochopitelně i v maloobchodních řetězcích.
Premiéru Fernetu Stock Z Generation podpoří Stock Plzeň rozsáhlou marketingovou kampaní. Naplánována je televizní reklama, aktivity na internetu, ale také POS podpora v gastronomii.
Kategorie hořkých a bylinných lihovin představuje, navzdory tomu, že mírně klesá, z hlediska finanční hodnoty prodejů vůbec největší segment na českém trhu lihovin. Stock Plzeň přitom se značkami Fernet Stock a Fernet Stock Citrus zaujímá mezi hořkými a bylinnými první a třetí místo. Česká republika dlouhodobě figuruje mezi pěti největšími světovými trhy HBL. „Věříme, že Fernet Stock Z Generation přinese do segmentu hořkých a bylinných výrazné oživení,“ dodal Tomáš Tarcala.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
so 12.03.2011 06:56



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka