Gambrinus 11° Excelent zvítězil ve Volbě spotřebitelů

Gambrinus 11° Excelent získal ocenění Volba spotřebitelů 2009 v soutěžní kategorii pivo. Novinka, která se stala během prvních čtyř měsíců prodeje jedničkou ve svém segmentu, tak nyní bodovala i v soutěži, v níž hlasuje vzorek spotřebitelů odpovídající obecné populaci. Výzkum mezi spotřebiteli prov...

Cílená propagace v Plzni

Gambrinus 11° Excelent získal ocenění Volba spotřebitelů 2009 v soutěžní kategorii pivo. Novinka, která se stala během prvních čtyř měsíců prodeje jedničkou ve svém segmentu, tak nyní bodovala i v soutěži, v níž hlasuje vzorek spotřebitelů odpovídající obecné populaci. Výzkum mezi spotřebiteli prováděla společnost Factum Invenio.

Pivo Gambrinus 11° Excelent bylo oceněno v soutěži Volba spotřebitelů mezi dalšími novinkami na základě preferencí samotných spotřebitelů. Výzkum ukázal, že 48 % dotazovaných výrobek vyzkoušelo a 87 % z nich si na základě zkušenosti koupí výrobek znovu. „Je to další důkaz, že jsme naši novinku chuťově skutečně dobře vyladili,“ říká Jan Hlaváček, vrchní sládek Gambrinusu, který je s dalšími plzeňskými sládky otcem nové jedenáctky.

„Jsme hrdí na to, že si Gambrinus 11° Excelent získal důvěru spotřebitelů i v tak krátké době. Nejprve jsme získali vedoucí místo na trhu v segmentu jedenáctkových piv a prodejní úspěch potvrdilo i prvenství v soutěži, v níž opět rozhodují především ti, kdo naše pivo pijí,“ bilancuje Jiří Rákosník, brand manažer značky Gambrinus.

"Je dobře, že probíhají soutěže jako je Volba spotřebitele. Ukazují na nejlepší novinky, které si spotřebitelé oblíbili, a slouží jako orientace, co nového se objevuje, co zajímavého vyzkoušet při dalším nákupu," říká Ing. Zdeněk Juračka, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR.

Podrobnosti o produktu a výzkumu mezi spotřebiteli
Gambrinus 11° Excelent, který se začal prodávat v listopadu 2008, se za pouhých několik měsíců od uvedení na trhu stal jedničkou v segmentu balených jedenáctek s tržním podílem 21,8 %. V polovině března zároveň překonal magickou hranici 100.000 prodaných hektolitrů. Od konkurenčních jedenáctek se odlišuje plnější chutí danou přídavkem karamelového sladu a především unikátním dávkováním chmele, které spočívá v přidání třetí dávky chmele až po ukončení chmelovaru, na samém konci varného procesu. To přináší plnější chuť spolu s intenzivnější chmelovou vůní.
Výzkum mezi spotřebiteli prováděla agentura Factum Invenio dle standardů reprezentativnosti, takže v každé kategorii hodnotilo výrobky 900 respondentů. Spotřebitelé hodnotí u novinek uvedených na trh jednak appeal/marketing výrobku, tedy jak je atraktivní, sympatický a jaká vzbuzuje očekávání, a pak úmysl výrobek opětovně zakoupit, u čehož se spotřebitelé rozhodují na základě svých zkušeností s výrobkem. V obou oblastech měl Gambrinus 11° Excelent v kategorii piv nejlepší výsledky.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
út 26.05.2009 07:35



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka