Gambrinus 11° Excelent oslavil první výročí svého uvedení na český trh. Za pouhý rok své existence se stal důležitým hráčem na poli českých „jedenáctek“ a v prémiovém segmentu lahvových a čepovaných 11° piv obsadil dokonce příčku nejvyšší. Významně tak Gambrinus 11° Excelent přispívá k vzrůstající oblibě a stoupajícímu trendu 11° piv v České republice, které tvoří již 11% podíl na českém pivním trhu.
„Trend konzumace 11° piv v České republice nepopiratelně stoupá, o čemž svědčí i rozšiřující se nabídka tohoto vícestupňového piva napříč značkami. Gambrinus 11° Excelent již dnes tvoří zásadní podíl v prémiovém segmentu, očekáváme, že jeho obliba bude i nadále vzrůstat,“ uvedl Jiří Rákosník, brand manažer značky Gambrinus.
Za tajemstvím úspěchu Gambrinus 11° Excelent stojí především unikátní plná chuť a intenzivní chmelová vůně, které jsou dány přídavkem karamelového sladu a především unikátním dávkováním chmele. Díky těmto přednostem obsadil Gambrinus 11° Excelent během několika prvních měsíců své existence na trhu i zlatou příčku v soutěži Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009 v kategorii pivo. Neméně důležitý je zisk oprávnění používat chráněné zeměpisné označení České pivo.