Hosty restaurace na Šumavě obsluhuje robot

V hotelu Horizont na Pancíři jim přiveze objednané nápoje i jídlo. Jde o novinku v rámci celé republiky.


Hotel si pořídil hned dvě robotické servírky. Technologickou novinku používá pro rozvoz nápojů a jídel, využívá ji také pro úklid stolů. Robot zná celý prostor lobby baru a restaurace, všechny stoly. Pro číšníky je výraznou pomocí v momentě, kdy se rychle zaplní restaurace a sejde se víc objednávek. Pak zkracuje čekací dobu.

Hotel ale podle Plzeňského deníku nepočítá s tím, že by novinkou nahrazoval své lidi. Lidský úsměv nebo empatii totiž robot nahradit nedokáže.

foto: hotelhorizont.cz

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka