Hypernovy se v západních Čechách mění na Alberty

Maloobchodní síť prodejen Albert přeměnila další tři prodejny Hypernova v západních Čechách na moderní Albert hypermarkety. Další dvě nové prodejny se otevírají v Příbrami a Jindřichově Hradci. Zákazníci v nich i nadále najdou své oblíbené produkty, široký sortiment potravin, zboží za nízké ceny a ř...

Cílená propagace v Plzni

Maloobchodní síť prodejen Albert přeměnila další tři prodejny Hypernova v západních Čechách na moderní Albert hypermarkety. Další dvě nové prodejny se otevírají v Příbrami a Jindřichově Hradci. Zákazníci v nich i nadále najdou své oblíbené produkty, široký sortiment potravin, zboží za nízké ceny a řadu možností k výhodným nákupům. Přivítá je navíc moderní prostředí a nová vizuální a komunikační podoba, ve které působí všechny prodejny značky Albert. Někteří zákazníci navíc dostanou příležitost nakupovat 3 minuty bez placení. Hypermarkety jsou dle nejaktuálnějších průzkumů mezi zákazníky nejoblíbenější formát prodejen.
Vedle již téměř padesáti otevřených prodejen Albert hypermarket se v západních Čechách ve středu 24. června otevírají moderní Albert hypermarkety v Plzni, Chebu a Klatovech. Ve stejný den budou další dvě nové prodejny Albert hypermarket otevřeny také v Příbrami a Jindřichově Hradci. „Uspořádání v prodejně a řada dalších věcí zůstane pro zákazníky dle toho, jak jsou zvyklí. Výrazně se však vylepší samotné prostředí a zvýší pohodlí nakupování. Nové prodejny Albert hypermarket budou zákazníkům stejně jako předchozí prodejny Hypernova i nadále nabízet ideální příležitost především k výhodným rodinným nákupům,“ říká Johan Boeijenga, generální ředitel společnosti AHOLD Czech Republic.
Nákup bez placení šitý na míru současné ekonomické situaci

„Prostřednictvím investic do prodejen Albert hypermarket dojde ke sjednocení celé sítě našich prodejen pod jednu silnou značku Albert. Všechny formáty našich prodejen budou zákazníkům nabízet to, co si dle našich průzkumů a v současné ekonomické situaci skutečně přejí. Důraz je především kladen na výhodné nákupy, akční cenové kampaně, nízké ceny zboží, moderní prostředí a snadnou orientaci v prodejnách. Investování do našich prodejen a zákazníků patří mezi naše hlavní priority i v budoucnu,“ zdůrazňuje Boeijenga.
K samotné přeměně (rebrandingu) prodejen Hypernova na prodejny Albert hypermarket dojde postupně v několika vlnách a dle jednotlivých regionů. Do konce června se přejmenuje všech 56 prodejen Hypernova po celé České republice na Albert hypermarket. Každý týden tak bude otevřeno dalších pět prodejen Albert hypermarket. Jejich provoz zůstane po celou dobu přeměny nepřerušen a stejná bude i otevírací doba. Na některé zákazníky navíc čeká celý týden po otevření nové prodejny velmi příjemné překvapení. Po dobu tří minut dostanou příležitost nakupovat bez placení. Zboží, které si během této doby vloží do košíků, si mohou následně odvézt zdarma domů. Šanci dostanou vybraní zákazníci, kteří nakoupí v nové prodejně nákup v minimální výši 400 Kč.
Hypermarkety hrají prim i v době krize

Hypermarkety zůstávají u českých spotřebitelů nejpopulárnější i v době hospodářské krize. „Našim zákazníkům chceme ve všech prodejnách i v současné světové ekonomické situaci nadále nabízet především cenově výhodné nákupy a široký výběr zboží za nízké ceny. V této návaznosti rozšíříme i nabídku oblíbené vlastní značky Albert Quality, která nabízí kvalitní zboží za nižší ceny,“ prozrazuje Boeijenga. Právě privátní značky si totiž čeští zákazníci v době krize výrazně oblíbili a prodej produktů Albert Quality roste v řádech desítek procent.
Zákazníky v prodejnách Albert hypermarket přivítá nové logo a moderní design prodejny. Změny se budou týkat především barevného označení jednotlivých oddělení, moderního vybavení a hlavně samotné grafické navigace. Ta pomůže v rychlé a snadné orientaci v prodejně. „V prodejně Albert hypermarket jsme věnovali speciální pozornost oddělení ovoce a zeleniny a pečiva,“ zmiňuje Boeijenga. Prodejny Albert hypermarket propojují současný životní styl českých zákazníků, moderní prostředí prodejen, dobrý poměr ceny a užitné hodnoty zboží a pohodlí zákazníků.

Albert tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v České republice. Jejím základem je 231 supermarketů, 56 hypermarketů a 21 benzinových stanic. Přes 13 500 zaměstnanců prodejen Albert a Albert hypermarket obslouží ročně přes 200 milionů zákazníků. Supermarkety a hypermarkety Albert nabízejí své služby ve všech krajích České republiky, řadí se tak mezi 10 největších zaměstnavatelů v zemi. V žebříčku 100 nejoblíbenějších zaměstnavatelů v zemi organizace Aiesec se Albert v roce 2009 umístil na 25. příčce. Albert je také držitelem titulu Supermarket roku 2005, 2006, 2007 a 2008. V rámci svého programu společenské odpovědnosti Albert v roce 2008 věnoval více než 8 milionů korun na projekty vzdělávání a osobního rozvoje dětí v dětských domovech a dalších sociálních institucích. Albert je maloobchodní značkou nadnárodní společnosti Royal Ahold se sídlem v nizozemském Amsterdamu.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 02.07.2009 14:20



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka