Hyundai v prvním kvartálu prodal o 17 % aut víc než vloni

Za první tři měsíce letošního roku prodal Hyundai na českém trhu celkem 4558 vozů, čímž jeho prodeje meziročně vzrostly o 17 % procent. Automobilka udržela i svůj tržní podíl na deseti procentech, a tím potvrdila svou pozici jedné z nejprodávanějších značek na českém trhu.

Jarní servisní akce AUTO CB

Prodeje značky Hyundai v roce 2015 i nadále stoupají a 4558 prodaných vozů Hyundai v prvním letošním kvartálu přispěly k celkovému meziročnímu nárůstu o 17 %. Pozici nejprodávanějšího modelu značky si také v roce 2015 drží vůz Hyundai i30 s 1616 vozy. Proti stejnému období v roce 2014 jde o nárůst 15,3 %. V segmentu kompaktních vozů je i30 v současnosti druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 12,5 %. Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai je dlouhodobě model ix20. Od ledna do března letošního roku se pro něj rozhodlo již 1306 zákazníků, díky čemuž své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 43,8 %, s přehledem vládne. Jen v březnu si tento vůz koupilo 603 zákazníků, což představuje skoro polovinu úplně všech prodaných vozů v této kategorii. Proti stejnému období loňska se prodeje modelu meziročně zvýšily o 28,3 %.

Na třetí místo mezi modely Hyundai se v prodeji za první tři měsíce 2015 dostal vůz ix35. Celkem se pro něj letos rozhodlo již 541 zákazníků. S tržním podílem 18,9 % je Hyundai ix35 aktuálně také nejprodávanějším vozem svého segmentu. Rovněž další modely značky dosáhly v první čtvrtině letošního roku dobrých výsledků. Například Hyundai i40 s 289 prodanými auty si upevnil třetí místo v prodejích ve své kategorii, což – pro zajímavost – platí už třetí rok v řadě (!).

V samotném měsíci březnu se značce v ČR podařilo prodat 1702 vozy, o 5 % více, než v únoru loňského roku. Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů, tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje.

Prodeje značky Hyundai v roce 2015 i nadále stoupají a 4558 prodaných vozů Hyundai v prvním letošním kvartálu přispěly k celkovému meziročnímu nárůstu o 17 %. Pozici nejprodávanějšího modelu značky si také v roce 2015 drží vůz Hyundai i30 s 1616 vozy. Proti stejnému období v roce 2014 jde o nárůst 15,3 %. V segmentu kompaktních vozů je i30 v současnosti druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 12,5 %. Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai je dlouhodobě model ix20. Od ledna do března letošního roku se pro něj rozhodlo již 1306 zákazníků, díky čemuž své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 43,8 %, s přehledem vládne. Jen v březnu si tento vůz koupilo 603 zákazníků, což představuje skoro polovinu úplně všech prodaných vozů v této kategorii. Proti stejnému období loňska se prodeje modelu meziročně zvýšily o 28,3 %.Na třetí místo mezi modely Hyundai se v prodeji za první tři měsíce 2015 dostal vůz ix35. Celkem se pro něj letos rozhodlo již 541 zákazníků. S tržním podílem 18,9 % je Hyundai ix35 aktuálně také nejprodávanějším vozem svého segmentu. Rovněž další modely značky dosáhly v první čtvrtině letošního roku dobrých výsledků. Například Hyundai i40 s 289 prodanými auty si upevnil třetí místo v prodejích ve své kategorii, což – pro zajímavost – platí už třetí rok v řadě (!).V samotném měsíci březnu se značce v ČR podařilo prodat 1702 vozy, o 5 % více, než v únoru loňského roku. Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů, tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje.



Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář

Další články z rubriky

ARCHIV ZPRÁV
čt 16.04.2015 11:10



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka