Magister Bohém od Stocku: Lehké bylinky a v úterý nový klip

Společnost Stock Plzeň, která je největším výrobcem lihovin v České republice, posiluje svoji pozici v segmentu hořkých a bylinných likérů a uvádí na trh novou značku Magister Bohém. „Segment hořkých a bylinných lihovin má stále v Česku klíčové postavení, v maloobchodech je dokonce vůbec největ...

Cílená propagace v Plzni

Společnost Stock Plzeň, která je největším výrobcem lihovin v České republice, posiluje svoji pozici v segmentu hořkých a bylinných likérů a uvádí na trh novou značku Magister Bohém.
„Segment hořkých a bylinných lihovin má stále v Česku klíčové postavení, v maloobchodech je dokonce vůbec největší kategorií trhu s podílem přes 21 %. Někteří konzumenti však vnímají hořké a bylinné jako těžké a hutné pití. Cílem Magistra Bohém je přinést i v této kategorii lehkost, jemnost a osvěžení,“ uvedl generální ředitel Stocku Plzeň Petr Pavlík.
Receptura Magistra Bohém byla komponována tak, aby výsledný produkt byl velmi osvěžující a lehce pitelný. Toho bylo dosaženo spojením nejjemnějšího lihu s výhradně přírodními ingrediencemi. Obsahuje například výtažky z lékořice, pomeranče, skořice a dalších bylin, které vytváří harmonickou kombinaci jemně hořké chuti s lehce sladkým akcentem. Svěžest produktu s 28 % alkoholu podtrhuje i světlá barva, která není v této kategorii příliš obvyklá. Samozřejmostí je několikaměsíční zrání v dubových kádích přispívající k vyváženému a komplexnímu projevu v chuti, barvě i vůni. „Proto Magister Bohém osloví jak příznivce hořkých a bylinných lihovin, tak milovníky ochucených vodek,“ dodal Petr Pavlík s tím, že Stock Plzeň plánuje během prvních dvanácti měsíců prodat zhruba 0,5 milionu litrů nové značky.
Stock Plzeň podpoří vstup Magistra Bohém na trh speciální tříměsíční zaváděcí cenou. Pro podzimní měsíce pak počítá s propagací v místě prodeje – v maloobchodní síti i v gastronomii – i s dalšími marketingovými aktivitami.
První z nich - nový klip startuje už v úterý 17. sprna, kdy se zřicetivteřinový spot se premiérově objeví v televizním vysílání. „Magister Bohém je nový produkt s novou chutí. Vzhledem k tomu, že primární cílovou skupinu představují ženy, rozhodli jsme se oslovit co nejširší publikum právě prostřednictvím televize. Start kampaně ještě v letních měsících také není náhodný. Věříme, že v této době bude Magister Bohém více vidět, než v nabité předvánoční sezóně, kdy reklama útočí ze všech stran,“ uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň Tomáš Tarcala.
Receptura Magistra Bohém byla komponována tak, aby výsledný produkt byl velmi osvěžující a lehce Nový televizní spot je součástí rozsáhlé komunikační kampaně, která počítá také například s propagací v místě prodeje, v maloobchodní síti i v gastronomii. Kreativní koncept spotu je z dílny reklamní agentury Ogilvy & Mather Praha. Režisérem se stal Jiří Hanych, který má za sebou mimo jiné práce pro značky Orange, Blue Tone, Velkopopovický Kozel, Klasa či Konto Bariéry. Produkci zajišťovala agentura Dawson. Spot bude nasazen nejprve ve třicetivteřinové verzi do vysílání TV Nova a Nova Cinema. V dalším období se objeví rovněž na ČT1.
Magister Bohém se může opřít o úspěchy svého „staršího bratra“, bylinného likéru Magister, který byl na trh uveden v roce 2000. Od té doby si značka Magister vybudovala ve svém segmentu významnou pozici a dosahuje mimořádně stabilních prodejů. Bohatou chuť získává Magister z jedinečné směsi více než 40 bylin a koření z celého světa, v níž nechybí hořec, levandule, koriandr, muškátový květ či galganový kořen.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 15.08.2010 07:41



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka