Magister exceloval na Liqueur Masters, novinka Magister Bohém boduje doma

Bylinný likér Magister od Stocku Plzeň získal stříbrnou medaili v prestižní degustační soutěži The Liqueur Masters, kterou každoročně pořádá renomovaný britský časopis The Spirits Business. Zatímco „klasický“ Magister bodoval mezi hořkými a bylinnými v Londýně, nová značka Magister Bohém vykazuje ra...

Cílená propagace v Plzni

Bylinný likér Magister od Stocku Plzeň získal stříbrnou medaili v prestižní degustační soutěži The Liqueur Masters, kterou každoročně pořádá renomovaný britský časopis The Spirits Business. Zatímco „klasický“ Magister bodoval mezi hořkými a bylinnými v Londýně, nová značka Magister Bohém vykazuje raketový start prodejů v Česku.
„Magister Bohém se stal nejdynamičtější značkou z našeho portfolia. Dva měsíce po premiéře je sice na definitivní závěry ještě brzy, ale tak rychlý vstup na trh jsme nezaznamenali ani u dnes již legendárního Fernetu Stock Citrus v roce 1997,“ uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň Tomáš Tarcala.
Stocku Plzeň se vyplatila poněkud neobvyklá strategie uvádět na trh nový produkt v letních měsících. Většinou totiž výrobci čekají s premiérou až na podzimní sezónu, kdy je poptávka po lihovinách tradičně největší. Stock Plzeň naopak Magistra Bohém „vypustil“ na trh již v červenci a již od poloviny srpna jej podpořil rozsáhlou reklamní kampaní zahrnující i televizní spot. „Reklama byla hodně vidět, protože v tomto období se tolik neinzeruje,“ míní Tomáš Tarcala. Podle něho Stock Plzeň při načasování trochu počítal i s tím, že Češi letos v létě budou kvůli finanční krizi méně cestovat do zahraničí a naopak dají z různých důvodů přednost dovolené v tuzemsku. „Trochu nám určitě pomohlo i počasí, protože zejména v srpnu už těch skutečně parných dní, kdy letí hlavně pivo či limonády, bylo málo,“ dodal Tomáš Tarcala.
Receptura nového Magistra Bohém byla komponována především pro ženy jako velmi osvěžující a lehce pitelný produkt. Toho bylo dosaženo spojením nejjemnějšího lihu s výhradně přírodními ingrediencemi. Obsahuje například výtažky z lékořice, pomeranče, skořice a dalších bylin, které vytváří harmonickou kombinaci jemně hořké chuti s lehce sladkým akcentem. Svěžest produktu s 28 % alkoholu podtrhuje i světlá barva, která není v této kategorii příliš obvyklá.
Starší Magister, který v Česku patří k nejoblíbenějším bylinným likérům, na Liqueur Masters proměnil v úspěch hned svoji první nominaci do tak významné zahraniční soutěže. „Prosadit se v Liqueur Masters je velmi náročné, protože porota je složena z odborníků z celého světa. Hodnotí se tím nejobjektivnějším možným způsobem, slepou degustací, při níž nikdo neví, jakou značku právě chutná,“ uvedl Tomáš Tarcala.
Bohatou chuť získává Magister z jedinečné směsi více než 40 bylin a koření z celého světa, v níž nechybí hořec, levandule, koriandr, muškátový květ či galganový kořen. Od premiéry v roce 2000 si značka Magister vybudovala ve svém segmentu významnou pozici a dosahuje mimořádně stabilních prodejů. Například jen v loňském roce činil odbyt Magistra půl milionu litrů.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 30.09.2010 06:54



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka