McDonald’s v celé republice otevírá v pátek dveře

V pátek 16. dubna se ve všech restauracích McDonald’s v České republice uskuteční Den otevřených dveří. Všichni návštěvníci tak mají opět možnost prohlédnout si restaurace McDonald’s jinak, než jsou zvyklí. V průběhu celého dne mohou poznat proces přípravy jídel, budou seznámeni se systémem práce a ...

Cílená propagace v Plzni

V pátek 16. dubna se ve všech restauracích McDonald’s v České republice uskuteční Den otevřených dveří. Všichni návštěvníci tak mají opět možnost prohlédnout si restaurace McDonald’s jinak, než jsou zvyklí. V průběhu celého dne mohou poznat proces přípravy jídel, budou seznámeni se systémem práce a kontroly kvality potravin, prohlédnou si zázemí restaurace a kvalifikovaných zaměstnanců se mohou zeptat na vše, co je zajímá. Prohlídku, která trvá cca 60 minut, si návštěvníci můžou rezervovat přímo u vedoucího směny ve své restauraci McDonald`s nebo na stránkách www.mcdonalds.cz.

McDonald’s sleduje zákaznické trendy
Společnost McDonald‘s neustále sleduje změny zvyklostí a chování zákazníků a na jejich základě přizpůsobuje nabídku jídel, která budou odpovídat nejen jejich chuťovým preferencím, ale i nárokům na stravování a životní styl. Během loňského roku McDonald´s pouze v České republice uvedl na trh v rámci kampaní 15 nových výrobků a vedle toho zavedl celý nový koncept McCafé, který již v sedmi restauracích McDonald’s v České republice nabízí zákazníkům nejen výběr z mnoha druhů káv a čaje, ale také příjemnou kavárenskou atmosféru k posezení a relaxaci.

Jedním z trendů současnosti je i příklon zákazníků k méně obvyklým (alespoň v našich podmínkách) pochoutkám. Mezi ně patří i stále populárnější tortilly. Toto velmi chutné jídlo, které zasytí, avšak patří mezi méně kalorické, se stále častěji stává součástí nabídky restaurací i v České republice. I u McDonald’s získala tortilla v podobě Chicken Rollu mnoho příznivců a proto se společnost rozhodla rozšířit nabídku o ucelenou řadu McWrap ve třech variantách - se smaženým nebo grilovaným kuřecím masem a šťavnatým hovězím.

Dalším změnou v chování zákazníků je vzrůstající obliba snídaní mimo domov. Týká se to především obyvatel větších měst, zejména ve věkové kategorie 20-40 let. McDonald’s proto zavedl v loňském roce pestrou snídaňovou nabídku. Snídaňová nabídka zaznamenává neustálý nárůst tržeb a počtu zákazníků. Podíl snídaňových tržeb u McDonald‘s v České republice z celodenních tržeb činí aktuálně 11 %, což je v evropském měřítku McDonald‘s jeden z nejlepších výsledků.



The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 15.04.2010 11:16



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka