O víkendu 18. a 19. května ožije park u Plzeň Plaza třetím ročníkem Apetit Festivalu, na kterém své umění předvedou kuchařské osobnosti, vybrané restaurace a pivovary. Chybět nebudou ani kvalitní moravská a zahraniční vinařství, jejichž stánky budou tentokrát umístěny na hlavní ploše festivalu.
Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry bude ve svém festivalovém stanu vařit na téma tataráčky./ Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry nabídne ve svém festivalovém stanu tataráčky připravované z kvalitních ingrediencí z různých koutů světa. Základem pak bude zejména čerstvé hovězí maso, ale i tuňák nebo losos.
„Naší strategií je podporovat profesionální gastronomii i formou praktické ukázky přípravy pokrmů z celého světa,“ říká Petr Olbrich, Head of TGM HoReCa CZ&SK. „Na Apetit Festivalu proto prezentujeme chutě z celého světa ve spojení s kvalitními čerstvými surovinami – hovězím a rybím masem. Připravíme tatarský biftek z lososa, tuňáka a hovězího masa v deseti různých provedeních. Každý návštěvník si tak může vybrat podle toho, na co bude mít zrovna chuť, tedy od české „klasiky“ až po japonskou exotiku.
Způsob dochucení bude vycházet z přání návštěvníků festivalu, od českého, francouzského, italského stylu až po Mexiko, Japonsko, Koreu, Čínu, Thajsko, Vietnam a Spojené emiráty. Zákazníci tak mohou ochutnat maso nejvyšší jakosti v čerstvém stavu, a to buď klasicky, nebo v exotickém doprovodu a kombinaci svěžích bylinek a koření.
V sobotu odpoledne přímo na festivalovém pódiu předvede tataráčky v moderním pojetí šéfkuchař společnosti MAKRO Petr Stádník.
Těšíme se na vás v modro-žlutém MAKRO stanu!