Na Vánoce pijeme pivo, na Silvestra šampaňské

Plzeňský pivovar prodá v prosinci až o 35 procent víc své prémiové dvanáctky. To je dokonce víc i než v těch nejteplejších letních měsících. Dobré pivo a Vánoce, to prostě v Česku patří k sobě a tento trend se dá v poslední době vysledovat také v okolních zemích včetně Polska, kde lidé dávají předno...

Jarní servisní akce AUTO CB

Plzeňský pivovar prodá v prosinci až o 35 procent víc své prémiové dvanáctky. To je dokonce víc i než v těch nejteplejších letních měsících. Dobré pivo a Vánoce, to prostě v Česku patří k sobě a tento trend se dá v poslední době vysledovat také v okolních zemích včetně Polska, kde lidé dávají přednost hlavně lihovinám. V posledních letech tam také kupují v prosinci o 15 procent víc plzeňského ležáku. Mimochodem, Polákům se mezi pivovarníky říká Králové plechovek, zatímco u nás se prodají tři procenta plechovek, v Polsku je to 44 procent piva.
Šampaňské pro změnu patří k oslavám příchodu Nového roku. Největší český výrobce ze Starého Plzence letos opět čeká nárůst tržeb. Šampus a novoroční přípitek, to u nás prostě patří jednoznačně k sobě. A plzenecký výrobce letos v prosinci prodá víc než pětinu své celoroční produkce. Asi je jen málo rodin, kde na Silvestra nemají připravenou ani jednu lahev šampusu.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 27.12.2007 07:09



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka