Na Vánoce se už prodalo skoro 6000 jízdenek ČD Net Lidl

V prodejnách Lidlu se do čtvrtečního rána prodalo 5 750 jízdenek ČD Net Lidl na vánoční svátky. Pro síťové jízdenky za 149 korun si mohou lidé k pokladnám Lidlu přijít až do příští středy. První jízdenky ČD Net Lidl prodávaly České dráhy s úspěchem už v říjnu, dopravce se proto rozhodl akci zopa...

Jarní servisní akce AUTO CB

V prodejnách Lidlu se do čtvrtečního rána prodalo 5 750 jízdenek ČD Net Lidl na vánoční svátky. Pro síťové jízdenky za 149 korun si mohou lidé k pokladnám Lidlu přijít až do příští středy.
První jízdenky ČD Net Lidl prodávaly České dráhy s úspěchem už v říjnu, dopravce se proto rozhodl akci zopakovat. Cestující si tentokrát může vybrat, jestli jízdenku využije 25., 26., nebo 27. prosince. Stačí před cestou zakroužkovat příslušné datum. Jízdenky jsou v předprodeji od 7. do 23. prosince u pokladen všech obchodů řetězce Lidl Česká republika.
„Podmínky se od předchozí akce příliš neliší. ČD Net Lidl platí jeden den a stojí 149 korun. V pátek a sobotu 25. a 26. prosince je možné vyrazit na výlet v libovolnou hodinu, v neděli 27. prosince je nutné zahájit cestu před polednem. Jediný rozdíl oproti akci ze října je v tom, že si zákazníci mohou vybrat ze tří dnů,“ vysvětluje Aleš Ondrůj, ředitel Odboru produktů a obchodu ČD.
ČD Net Lidl – celodenní síťová jízdenka
· stojí 149 korun
· je v prodeji pouze na pokladnách Lidl ČR
· platí 25., 26, nebo 27. 12. 2009
· před jízdou cestující označí den, kdy jízdenku využije
· lze na něj cestovat 2. třídou všech kategorií vlaků po celé ČR, u spojů SC Pendolino jen s povinnou rezervací
· 27. prosince musí mít první razítko od průvodčího čas před 12:00 hod., cestu je tedy nutné zahájit před polednem
· ČD Net Lidl má podobu účtenky s razítkem prodejce a dalšími ochrannými prvky, cestující vyplní jméno a příjmení, při kontrole ve vlaku předloží společně s jakýmkoliv průkazem se svou fotografií a jménem
· jízdenka je nepřenosná
· prodejce si vyhrazuje právo ukončit předprodej dříve v závislosti na počtu prodaných jízdenek.
Radek Joklík
tiskový mluvčí ČD – produktová komunikace
e-mail: joklik@cd.cz, GSM: 724 845 091
HOT LINE (nepřetržitá tisková služba ČD): 724 977 822 , e-mail: press@cd.cz
Informace o Českých drahách, a. s.
Osobními vlaky Českých drah, a.s., cestovalo v roce 2008 přes 175 milionů cestujících. V této oblasti se společnost řadí mezi přední dopravce Evropské unie. V počtu cest na jednoho obyvatele patří ČD mezi novými členskými zeměmi EU první místo.

Velká pozornost je věnována modernizaci vlaků a rekonstrukcím stanic. V roce 2009 nasadí České dráhy do provozu nové vlaky v hodnotě 4,5 miliardy korun. České dráhy provozují mimo jiné rychlovlaky pendolino, a to pod značkou špičkového produktu SC Pendolino. Pokračuje výroba moderních patrových příměstských vlaků, na regionálních tratích se nasazují modernizované motorové jednotky Regionova.

České dráhy také kladou velký důraz na zlepšování služeb. Postupně se rozšiřuje internetový a telefonický prodej jízdenek. Prostřednictvím internetového eShopu a telefonického prodeje TeleTiket na lince 840 112 113 v současnosti nabízejí vnitrostátní i mezinárodní jízdenky s rezervací na více než 500 spojů kategorií R, Ex, IC, EC a SC denně.

Informace o společnosti Lidl
Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v roce 2004. V průběhu jejího působení na českém trhu se jí podařilo obchodní síť rozšířit na více něž 200 prodejen. V minulém roce získala společnosti Lidl titul „Obchodník roku 2008“ a zároveň tituly „Cena veřejnosti“, kterou udělují čeští spotřebitelé a „Diskont roku“ odborné veřejnosti. Mezi velké výhody prodejen patří jejich blízkost ke svým zákazníkům a jednoduchost prodeje, což jsou základní prodejní charakteristiky. Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny, které začínají vždy ve čtvrtek. Kromě sortimentu potravinářského jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost, kancelář, sport, zábavu, nebo kutilství.

Kromě značkových výrobků naleznou zákazníci v regálech obchodů Lidl také vynikající produkty prodávané pod vlastní značkou, jakož i široký výběr mléčných a chlazených výrobků, uzenin, ryb a drůbežího masa, denně čerstvé ovoce a zeleninu a také rozmanitý výběr pečiva. Veškerý sortiment podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Kromě toho jsou taktéž důležitou zárukou čerstvosti krátké dodací cesty a okamžitá překládka zboží.

Prodejny jsou specifické vysokou funkčností, účelovostí, příjemným a čistým prostředím. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti stojí vždy zákazník. Orientace na zákazníka a jeho spokojenost jsou základem úspěchu, a proto nabízí kromě kvality, čerstvosti a cenově výhodných výrobků také prvotřídní služby.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 20.12.2009 11:31



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka