Návštěvníci festivalu mají k dispozici internet

Mezinárodní festival Divadlo, který se letos již po třinácté koná v Plzni je mezi odborníky jednou z nejuznávanějších akcí podobného zaměření v České republice.

Cílená propagace v Plzni

Mezinárodní festival Divadlo, který se letos již po třinácté koná v Plzni je mezi odborníky jednou z nejuznávanějších akcí podobného zaměření v České republice. Protože v minulých ročnících byly zaznamenány požadavky návštěvníků na zajištění připojení k internetu, byl letos v divadelním klubu Komorního divadla zprovozněn internetový terminál Internet Expres. Návštěvníci plzeňského festivalu Divadlo si tak mohou jednoduše zjistit informace o programu festivalu nebo si zkontrolovat svou emailovou schránku.

Místo s počítačem připojeným k internetu – označené viditelně značkou Internet Expres – najdou návštěvníci v Komorním divadle. Díky spolupráci plzeňského divadla J.K. Tyla a ČESKÉHO TELECOMU se tak podařilo opět zvýšit komfort pro diváka této prestižní přehlídky divadelních souborů. Podle tajemníka festivalu Tomáše Froydy je internetový terminál s možností připojení zdarma od začátku festivalu hojně využívaný – podle statistiky navštívených stránek jsou nejčastěji zobrazovány stránky s užitečnými informacemi o dopravě a programu festivalu. Lidé také velmi často hledají aktuální zpravodajství nebo si vybírají své soukromé e-mailové schránky.

Pořadatelé třináctého ročníku plzeňské divadelní přehlídky letos očekávají překonání rekordu v návštěvnosti z loňského roku, kdy program plzeňského festivalu navštívilo 24 000 diváků.

Vysokorychlostní internet prostřednictvím pevné linky již využívá 200 tisíc zákazníků. Služby Internet Expres jsou k dnešnímu dni dostupné v 1121 lokalitách v celé České republice, což znamená více než 90 % všech telefonních linek. Od počátku roku se zvýšil počet lokalit pokrytých vysokorychlostním internetem o 31 %.

Podle průzkumu provedeného ČESKÝM TELECOMEM si noví zákazníci pořizují služby Internet Expres především díky možnosti připojení k internetu po 24 hodin denně (74 %) a také faktu, že za přístup k internetu platí jenom měsíční poplatek (41 %). Nejčastěji používají noví zákazníci služby Internet Expres k hledání informací (80 %) a posílání e-mailů (82 %). Hodně nových zákazníků využívá i elektronické bankovnictví (42 %).


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 15.09.2005 17:35




0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka