Nejdelší železniční tunel u Plzně už má koleje

Stavbaři finišují. První vlak by měl zkrácenou tratí na Prahu projet v listopadu.

Cílená propagace v Plzni

V jižním 4150 metrů dlouhém tubusu už jsou koleje položené, v severním se začíná. Stavbařům zbývá zprovoznit technologie uvnitř jižního tubusu a propojit koleje k současné trati Plzeň – Praha. Provoz v severním tubusu by měl být zahájen o něco později. Až začnou vlaky jezdit novým tunelem, o šest kilometrů kratší trasu mezi Plzní a Rokycany zvládnou o deset minut rychleji. Ze staré trati mezi Plzní a Chrástem má být cyklostezka.

Kompletní přestavba trati Plzeň-Rokycany bude stát podle Mladé fronty Dnes přes pět miliard korun.

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 20.08.2018 08:15



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka