Neomezené cestování vlakem je o dva tisíce levnější

Celoroční neomezené cestování vlaky Českých drah v 1. i ve 2. vozové třídě je letos o 2 000 korun levnější než loni. Roční síťová jízdenka pro celou republiku, aplikace In-gold na In-kartě/Rail plus, se vyplatí při pravidelném dojíždění do práce i nepravidelných cestách na delší vzdálenost. ...

Cílená propagace v Plzni

Celoroční neomezené cestování vlaky Českých drah v 1. i ve 2. vozové třídě je letos o 2 000 korun levnější než loni. Roční síťová jízdenka pro celou republiku, aplikace In-gold na In-kartě/Rail plus, se vyplatí při pravidelném dojíždění do práce i nepravidelných cestách na delší vzdálenost.

„Řada lidí z Moravy například v pondělí odjede za prací do Prahy a vrací se až v pátek. Právě jim se aplikace In-gold vyplatí. Kdyby ji využívali jen pro takovéto dojíždění, vyšla by je každá jízda na asi 200 korun,“ vysvětluje Luďka Hnulíková, ředitelka Odboru osobní dopravy a přepravy ČD. „Držitelé In-karty s touto aplikací přitom mohou volně jezdit kamkoliv a kdykoliv v celé síti ČD, a to i první třídou.“

V základní verzi letos zaplatí zákazník za aplikaci In-gold 20 000 Kč na rok. Pravidelné každodenní dojíždění do práce tak vyjde na 5 000 korun za čtvrt roku, což už se vyplatí lidem, kteří používají čtvrtletní traťové jízdenky na 69 kilometrů (a více) do druhé vozové třídy. I se slevou 25%, na kterou mají nárok díky In-kartě/Rail plus, je totiž čtvrtletní dojíždění s traťovou jízdenkou vyjde na 5 051 korun. Pokud si ale cestující kupuje traťové jízdenky do první třídy, je pro něj aplikace In-gold výhodná už od 57 kilometrů.

„Samozřejmě záleží na tom, jaké jízdní doklady naši zákazníci používají a jak často vlakem cestují. Spočítat si, kdy se aplikace In-gold vyplatí, snadno zvládne každý sám. V zásadě se dá ale říct, že pokud vás vyjde cestování vlakem na víc jak 5 000 korun za čtvrt roku, je čas nad touto nabídkou uvažovat,“ dodává Luďka Hnulíková.

traťový úsek čtvrtletní traťová jízdenka do 2. třídy bez/s In-kartou/Rail plus čtvrtletní traťová jízdenka do 1. třídy bez/s In-kartou/Rail plus čtvrtletní dojíždění s In-kartou/Rail plus s aplikací In-gold
Brno – Žďár nad S. (88 km) 8 436 Kč / 6 327 Kč 10 123 Kč / 7 593 Kč 5 000 Kč
Tábor – Praha (103 km) 9 768 Kč / 7 326 Kč 11 722 Kč / 8 792 Kč 5 000 Kč
Ústí nad L. – Praha (106 km) 9 990 Kč / 7 493 Kč 11 988 Kč / 8 991 Kč 5 000 Kč
Pardubice – Praha (104 km) 9 842 Kč / 7 382 Kč 11 810 Kč / 8 858 Kč 5 000 Kč
Přerov – Ostrava (84 km) 8 066 Kč / 6 050 Kč 9 679 Kč / 7 260 Kč 5 000 Kč
Brno – Veselí nad M. (90 km) 8 584 Kč / 6 438 Kč 10 301 Kč / 7 726 Kč 5 000 Kč
Výhody In-karty/Rail plus s aplikací In-gold ve vnitrostátní přepravě
· k používání všech vlaků ČD v 1. a 2. vozové třídě
· k používání lanové dráhy ČD Liberec-Horní Hanychov - Ještěd
· k bezplatné přepravě jednoho spoluzavazadla a jednoho psa
Výhody In-karty/Rail plus s aplikací In-gold v mezinárodní přepravě
· slevu 25 % z mezinárodních jízdenek do 25 zemí Evropy s využitím slevy Rail plus
· slevu 20 % ze základního jízdného ve vlacích na Slovensku (při odbavení z České republiky ze státní hranice do cílové stanice na Slovensku nebo při odbavení pokladnou na Slovensku na státní hranici s Českou republikou)
· slevu na jízdenku EURegio a City Star ÖBB po Rakousku
· slevu na prázdninovou síťovou jízdenku po Rakousku Jugend serien netzkarte při zakoupení ve výdejnách jízdenek ČD (nelze uplatnit v Rakousku)
· slevu na jízdenku City Star SBB/CFF po Švýcarsku
· slevu na jízdenky City Star HŽ po Chorvatsku (přes Slovensko a Maďarsko)
· podání žádosti o In-kartu s aplikací In-gold


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 20.02.2008 07:26



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka