Nové publikace poradí pivním turistům, co v kraji stojí za vidění

Plzeňský kraj vydává dvě nové publikace zaměřené na pivní turistiku. Vznikly v rámci projektu „Do Plzeňského kraje za přírodou, tradicemi a gastronomií“, který kraj začal realizovat v říjnu 2011 a dokončen bude v červnu 2013. Poprvé se představil na veletrhu v Brně v polovině ledna. Brožura „Pi...

Jarní servisní akce AUTO CB

Plzeňský kraj vydává dvě nové publikace zaměřené na pivní turistiku. Vznikly v rámci projektu „Do Plzeňského kraje za přírodou, tradicemi a gastronomií“, který kraj začal realizovat v říjnu 2011 a dokončen bude v červnu 2013. Poprvé se představil na veletrhu v Brně v polovině ledna.
Brožura „Pivní stezky“ je uceleným průvodcem po všech malých i velkých pivovarech v Plzeňském kraji. Obsahuje informace o sedmi pivních stezkách a přibližuje turistické cíle a zajímavosti v blízkosti pivovarů. Najdete v ní rovněž informace o gastronomii a specialitách Plzeňského kraje včetně receptů a fotografií. Vychází v pěti jazykových mutacích (ČJ, AJ, NJ, RJ, HOL).
Druhá publikace – „Mapa pivovarů a turistických cílů Plzeňského kraje“ obsahuje nejen mapu s vyznačenými pivovary. Její zadní strana bude obsahovat základní informace o zajímavých turistických místech vztahujících se k pivu a pivovarům a dalším atraktivitám na území Plzeňského kraje a tematické obrázky. Vychází ve dvou jazykových verzích a celkem v 7 jazycích (ČJ, NJ, AJ a RJ, FJ, IT, HOL).
„Nový projekt řeší vytvoření a distribuci tří nových propagačních produktů cestovního ruchu: Šumava = zelená střecha Evropy, Živý folklór Chodska a Pivo = zlatý poklad Plzeňského kraje,“ vysvětluje radní pro oblast kultury, památkové péče a cestovního ruchu Václav Koubík.
Materiály vznikly v rámci projektu „Do Plzeňského kraje za přírodou, tradicemi a gastronomií“, který je podpořen z Evropského fondu pro regionální rozvoj ROP NUTS II Jihozápad. Postupně vzniknou tištěné propagační materiály, multimediální prezentace a propagační předměty.
„Mapa pivovarů a turistických cílů Plzeňského kraje vychází v nákladu 14 tis. kusů v 6 jazykových mutacích a Pivní stezky v nákladu 14 tisíc kusů v 5 jazykových mutacích. Obě mapy vyšly na 637 300 korun a spolufinancovány byly z ROP z 85%,“ doplňuje radní Václav Koubík.
Nové propagační publikace budou distribuovány bezplatně a k dispozici budou ve všech informačních centrech v Plzeňském kraji, ale i v příhraničí u německých sousedů.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
so 28.01.2012 07:49



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka