Novým marketingovým ředitelem Stocku je Tomáš Tarcala

Společnost Stock Plzeň – Božkov, největší výrobce lihovin v České republice a největší dovozce lihovin na Slovensko, má nového marketingového ředitele. Stal se jím Tomáš Tarcala, který marketingovou agendu převezme od ředitele prodeje a marketingu Richarda Švédy. Richard Švéda bude mít jako obchodní...

Cílená propagace v Plzni

Společnost Stock Plzeň – Božkov, největší výrobce lihovin v České republice a největší dovozce lihovin na Slovensko, má nového marketingového ředitele. Stal se jím Tomáš Tarcala, který marketingovou agendu převezme od ředitele prodeje a marketingu Richarda Švédy. Richard Švéda bude mít jako obchodní ředitel nadále zodpovědnost za veškeré obchodní aktivity společnosti.
„V zájmu zajištění dlouhodobého růstu společnosti chceme klást ještě větší důraz na rozvoj našich značek a také vztahů s obchodními partnery. Logickým krokem je proto rozdělení funkce vedení prodejního a marketingového oddělení a s tím související ustavení pozice obchodního ředitele a nově také marketingového ředitele. Vytvoření funkce marketingového ředitele je odrazem dlouhodobého záměru posilovat marketingové aktivity. A rovněž umožní obchodnímu řediteli Richardu Švédovi se ještě více soustředit na budování vztahů s obchodními partnery jak v Čechách, tak i na Slovensku a vedení obchodního týmu. Tato změna kopíruje stejnou strukturu aplikovanou v ostatních zemích, v nichž působí skupina Stock Spirits Group,“ vysvětlil generální ředitel Stocku Plzeň Petr Pavlík..
Pětatřicetiletý Tomáš Tarcala je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze, oboru mezinárodní obchod. Do Stocku Plzeň nastupuje po více než 14 letém působení ve společnosti Reckitt Benckiser, pro kterou pracoval na nejrůznějších pozicích. A to v České republice (v letech 1995 – 1999 jako Assistent Brand Manager, Brand Manager a Category Manager). Dále ve Spojených státech (Product Manager v letech 1999 – 2000), ve Velké Británii (Global Category Marketing Manager 2000 – 2004), Hong Kongu (Regional Marketing Director; 2004 – 2005), V České republice (Marketing Director Česká a Slovenská republika; 2005 – 2008). Od května 2008 zastával funkci marketingového ředitele Reckitt Benckisser pro Itálii. Je ženatý a s manželkou Ivanou se stará o dva syny a dceru.
„Chtěl bych tímto poděkovat Richardu Švédovi za vynikající výsledky, kterých v marketingových aktivitách Stocku Plzeň dosáhl. Richard stál u zrodu takových významných aktivit společnosti, jako uvedení Fernetu Stock Citrus či vybudování značky Vodka Amundsen a desítek dalších projektů,“ dodal Petr Pavlík.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
so 21.11.2009 06:59



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka