Obchodní dům turistických produktů regiony využívají

CzechTourism připravil projekt elektronického Obchodního domu turistických produktů. Ten mohou využívat i malé regiony a turistické oblasti k nabídce ....

Cílená propagace v Plzni

CzechTourism připravil projekt elektronického Obchodního domu turistických produktů. Ten mohou využívat i malé regiony a turistické oblasti k nabídce svých turistických zajímavostí. CzechTourism připravuje i novou tiskovou verzi katalogu Obchodního domu turistických produktů pro rok 2006, vyzývá proto všechny zástupce turistických regionů a dalších zájemců k zaslání podkladů k obchodovatelným turistickým produktům. Uzávěrka dat je 31.3.2005.
„I ty nejmenší turistické oblasti, které chtějí přilákat turisty, takto motivujeme k přípravě ucelených „balíčků služeb“. Regiony teď nemusí složitě hledat partnera, který bude jejich hotové turistické produkty ve svém katalogu konkrétním turistům nabízet,“ říká Petr Kratochvíl, ředitel odboru regionů agentury CzechTourism o projektu, který rozhýbe těsnější spolupráci soukromé a veřejné sféry a doplňuje: „Cestovní kanceláře zase mají na jedné webové stránce s interaktivní databází přehled jaké výlety, pobyty nebo zábavní programy by svým klientům mohly začít okamžitě nabízet.“
Konkrétní turistická nabídka českých a moravských regionů a poptávka cestovních kanceláří se setkávají na jediném virtuálním trhu. Projektantem, stavitelem a provozovatelem obchodního domu s atraktivními programy pro zahraniční i domácí turisty je CzechTourism, zboží dodávají například regionální sdružení, města či zábavní parky a „nakupovat“ v něm mohou cestovní kanceláře.
Databáze regionálních turistických produktů - Obchodní dům turistických produktů je k dispozici na internetových stránkách http://www.czechtourism.cz. Je strukturovaná podle turistických 15 regionů a 43 turistických oblastí, podle charakteru produktu (Pobytový; Poznávací; Historie a architektura, městská turistika; Pobyt v přírodě, hobby, sportovní aktivity (cyklo, pěší turistika, hippo, hory atd.; Relaxace, fitness, wellness; Lázeňské a léčebné pobyty; Spotřební zábava (nákupy, noční zábava, gastronomie atd.); Fakultativní výlety) a podle cílové skupiny. Další možností je vyhledávání podle ceny produktu, typu ubytování a stravování.
Vzorový turistický produkt naleznete na http://www.czechtourism.cz/files/vzortp.pdf. Nový produkt je možné vložit do databáze ODTP přímo na internetu cestou jednoduchého formuláře: http://www.czechtourism.cz/?noart=yes&odtp=form.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 23.03.2005 15:10




0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka