Obyvatele Plzeňska láká exotika. Meziročně vzrostl zájem o letenky do Dubaje

Meziročně o deset procent více klientů obsloužili specialisté na pobočce STUDENT AGENCY v Plzni.

Cílená propagace v Plzni

„Neustále rozšiřujeme portfolio služeb, které na pobočce nabízíme. Aktuálně jsme schopní klientům zajistit nejen jízdenky do autobusů STUDENT AGENCY, ale také do vlaků RegioJet, a vyškolení prodejci klientům dokážou poradit s nákupem letenek nebo jazykového a pracovního pobytu. Díky tomu si k nám nachází cestu stále více klientů a pak se k nám opakovaně vracejí. Vnímáme to jako nejlepší ocenění naší práce,“ popisuje manažerka plzeňské pobočky STUDENT AGENCY Monika Schmidtová.

Na pobočkách klienti dostávají zdarma vodu nebo kávu. Jednoznačně nejoblíbenějším nápojem Plzeňanů je ale horká čokoláda. Právě tu si při svých cestách žlutými linkami do Prahy dopřávají nejčastěji, v průměru ji volí čtyřicet procent klientů. Linka Plzeň – Praha hlásí i v prvním kvartále nárůst počtu klientů. „V roce 2014 jsme mezi těmito městy přepravili o 5 procent více klientů než o rok dříve. Podobný nárůst počtu očekáváme i v letošním roce,“ uvádí ředitelka autobusové dopravy STUDENT AGENCY Ivana Kašická.


Let až k hobitům

Prodejci v Plzni meziročně vystavili o 25 procent více letenek než v prvním kvartálu roku 2014. Nejčastěji klienti z Plzeňska kupovali letenku do Londýna, Paříže, New Yorku nebo Bangkoku. „Nejvzdálenějšími místy, kam si klienti během prvních tří měsíců roku 2015 koupili letenku, byl Velikonoční ostrov nebo Nový Zéland. K protinožcům je nalákala nejenom nádherná příroda, ale také vřelost místních lidí, možnost zlepšit si angličtinu v tamních jazykových školách a případně také pracovat,“ říká Monika Schmidtová. 

Kromě Velikonočního ostrova a Nového Zélandu se klienti z Plzeňska rozhodli objevovat také Havaj. „Skokanem letošní sezóny je ale jednoznačně Dubaj ve Spojených arabských emirátech. Tato exotická destinace klienty láká především díky tomu, že kvůli cenové válce aerolinek spadly ceny letenek na historické minimum. Další významnou úsporu pak při cestě do této destinace přináší to, že odpadla vízová povinnost. Cestovatelé tak ušetří dalších 1 700 korun. Let navíc netrvá dlouho a tak se do Dubaje vydávají i rodiny s dětmi,“ popisuje důvody nárůstu zájmu o Dubaj Monika Schmidtová.


Za angličtinou do Londýna

„V prvním čtvrtletí výrazně vzrostl počet klientů, kteří si koupili jazykový pobyt do Londýna. Mezi Plzeňany byl v tomto období největší zájem o školu Language in London. Britská metropole vedle skvělých jazykových škol nabízí také slavné památky, moderní budovy nebo nádherné parky,“ vysvětluje oblibu jazykových pobytů v Londýně Monika Schmidtová. Mezi další oblíbené destinace pak patří vedle Velké Británie také Irsko a Malta. Do tohoto ostrovního státu lidé vyrážejí především v létě, kdy si mohou po lekcích angličtiny zajít odpočinout na pláž a vykoupat se.

Letos v zimě se zvýšila také poptávka ze strany škol o jazykové pobyty – a to díky dotační výzvě číslo 56, která umožňuje školám čerpat evropské peníze na výukové kurzy v zahraničí. „Mezi školami se rychle rozkřiklo, že právě teď mají jedinečnou šanci získat dotaci na jazykově-vzdělávací pobyty           pro žáky, ale také na jazykové a metodické kurzy v zahraničí pro učitele. Na naši pobočku se tak často obracejí ředitelé ze škol v celém kraji a ptají se na to, jaké mají možnosti,“ popisuje Monika Schmidtová.

Zvýšený zájem jsme zaznamenali také o dlouhodobé studium na středních školách v zahraničí. „Zájemci mohou studovat nejrůznější jazyky, ale tradičně je největší zájem o angličtinu, němčinu, francouzštinu a španělštinu. Studium na střední škole nabízí studentům jedinečnou příležitost strávit nezapomenutelný čas spolu se svými vrstevníky z dalších zemí světa,“ říká Monika Schmidtová.

S rostoucím počtem služeb se zvyšuje také počet zaměstnanců plzeňské pobočky. Aktuálně do Plzně hledá průvodkyni na autobusové linky STUDENT AGENCY nebo řidiče autobusu. Seznam volných pozic najdou zájemci na webu http://studentagency.jobs.cz/


* O deset procent více klientů než v roce 2014 zamířilo v prvním kvartálu letošního roku na pobočku STUDENT AGENCY v Plzni

* Plzeňané letos létají více – počet prodaných letenek meziročně vzrostl  o čtvrtinu. Nejvíce klientů letí do New Yorku nebo Londýna, nejvzdálenější destinací, kam si v této pobočce koupili letenku, je pak Velikonoční ostrov

* Počet cestujících na žlutých linkách z Plzně do Prahy neustále roste.  V roce 2014 autobusy STUDENT AGENCY přepravili o pět procent více klientů. Růst hlásí linka také v tomto roce

* Na jazykové pobyty míří obyvatelé Plzeňského kraje nejčastěji do Velké Británie



Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
Nový Superb

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka