Padělky parfémů a toaletních vod se rozmáhají

S padělky světoznámých značkových parfémů se v poslední době celníci setkávají stále častěji. Nachází je mezi dováženým zbožím, kdy ještě mohou jejich propuštění do volného oběhu zabránit, ale přesto padělky parfémů objevují také v prodejní síti, především na příhraničních tržnicích. V Chebu c...

Cílená propagace v Plzni

S padělky světoznámých značkových parfémů se v poslední době celníci setkávají stále častěji. Nachází je mezi dováženým zbožím, kdy ještě mohou jejich propuštění do volného oběhu zabránit, ale přesto padělky parfémů objevují také v prodejní síti, především na příhraničních tržnicích.
V Chebu celníci minulý týden našli mezi ostatním zbožím při kontrole velkokapacitního kontejneru kartóny obsahující celkem 2.492 kusů parfémů, které měly očividně napodobovat originální výrobky. Jednalo se o padělky značek Hugo Boss, Chanel a Burberry. Škoda způsobená majitelům ochranných známek by činila více než 3 miliony korun.
Padělky parfémů a toaletních vod stejných značek celníci objevili také včera na tržnici Svatý Kříž u Chebu. Zajistili jich zde 141 kusů. Škoda by činila 300 tisíc korun.

Design obalů i flakónů je na první pohled stejný jako u originálních výrobků, ale nepatrně bývá pozměněna značka, většinou pouze záměnou jediného nebo několika písmen.

S padělky parfémů se celníci setkali již v minulosti, ale napodobení a zpracování obalů nebylo dříve tak zdařilé. Padělky, které se objevují nyní, mohou svým zpracováním lehce oklamat spotřebitele.

Pozměněné názvy značek někdy získají až úsměvný význam, například Cannal místo Chanel, Hogo Boss místo Hugo Boss apod.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 09.02.2011 10:05



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka