Péče o zákazníky ČEZ zabodovala v Paříži

V konkurenci obchodních firem 54 zemí světa získala obsluha zákazníků Skupiny ČEZ další ocenění. V soutěži 2010 International Quality Award (Mezinárodní cena za kvalitu) si Zlatou hvězdu za kvalitu v pondělí v Paříži převzala ředitelka úseku Péče o zákazníky Milena Linhartová. Jak uvedl prezide...

Cílená propagace v Plzni

V konkurenci obchodních firem 54 zemí světa získala obsluha zákazníků Skupiny ČEZ další ocenění. V soutěži 2010 International Quality Award (Mezinárodní cena za kvalitu) si Zlatou hvězdu za kvalitu v pondělí v Paříži převzala ředitelka úseku Péče o zákazníky Milena Linhartová.
Jak uvedl prezident poroty Jose E. Prieto: “Společnosti ČEZ Zákaznické služby se podařilo vytvořit tým orientovaný na trvalé zvyšování kvality poskytovaných služeb s důrazem na týmovou spolupráci, trvalé zlepšení procesů, excelentní vedení zaměstnanců, technologie a inovace.“
Hlavním sponzorem soutěže 2010 IQA je mediální skupina ImarPress, která výsledky prezentuje ve více než 26 publikacích. To je také důvod, proč se tato cena stala symbolem kvality ve 178 zemích světa.
Že jsme v oblasti péče o zákazníka opravdu dobří, potvrzuje i další cena v evropské soutěži ECCA (European Contact Center Award). Milena Linhartová zde byla také vyhlášena jako druhá „Nejlepší manažerka kontaktního centra“, a to těsně za vítěznou manažerkou maloobchodního řetězce ve Velké Británii TESCO.
„Všechny tyto úspěchy jsou samozřejmě i oceněním všech mých spolupracovníků. Bez jejich kvalitní práce a nasazení bychom v těchto prestižních soutěžích nemohli uspět. Je vidět, že naše obsluha je na špičkové úrovni,“ říká Linhartová.
Největší výzva však na kontaktní centra Skupiny ČEZ teprve čeká. V příštím týdnu se uskuteční finále Světové soutěže kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v americkém Las Vegas, kam postoupila v kategorii velkých kontaktních center v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika).
Společnost ČEZ Zákaznické služby vznikla v roce 2004 jako 100 % dceřiná společnost ČEZ, a.s. Společnost zajišťuje prodej a obsluhu domácností a podnikatelského maloodběru, poskytuje základní zákaznický servis a služby back office velkým a středním zákazníkům, poskytuje služby pro prodejní i distribuční společnost.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 03.11.2010 06:55



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka