Petr Pavlík je šéfem sdružení zodpovědných výrobců lihovin FÓRUM PSR

Petr Pavlík, generální ředitel největší české likérky Stock Plzeň – Božkov, byl zvolen předsedou představenstva sdružení zodpovědných výrobců lihovin FÓRUM PSR, zaměřeného na minimalizaci škod způsobených zneužíváním alkoholu. Kromě Stocku Plzeň jsou členy sdružení společnosti Brown-Forman Czech and...

Jarní servisní akce AUTO CB

Petr Pavlík, generální ředitel největší české likérky Stock Plzeň – Božkov, byl zvolen předsedou představenstva sdružení zodpovědných výrobců lihovin FÓRUM PSR, zaměřeného na minimalizaci škod způsobených zneužíváním alkoholu. Kromě Stocku Plzeň jsou členy sdružení společnosti Brown-Forman Czech and Slovak Republics, Global Spirits, Jan Becher – Karlovarská Becherovka a Remy Cointreau Czech Republic.
Rozumná konzumace alkoholu je neoddělitelnou součástí evropské kulturní tradice a patří k modernímu stylu života. Nebezpečí však představuje nezodpovědné užívání alkoholu – nadměrné pití, pití dětí a mladistvých či konzumace před řízením motorového vozidla. Proti těmto nešvarům sdružení aktivně bojuje. „Jsme přesvědčeni, že prevence a vzdělávání mohou problém nezodpovědného pití řešit účinněji, než represe a zákazy. Proto právě v tomto směru vyvíjí FÓRUM PSR nejvíce aktivit,“ uvedl Petr Pavlík.
Jednou ze stěžejních oblastí, na niž se FÓRUM PSR zaměřuje, je prevence pití dětí a mladistvých. Program „Pobavme se o alkoholu“ je zaměřen na děti ve věku 11 – 16 let, jejich rodiče a učitele. Zahrnuje nejen webové stránky www.pobavme-se-o-alkoholu.cz, ale i sérii přednášek přímo na školách.
Aktivně se FÓRUM PSR angažuje také v boji proti alkoholu za volantem, především jako jeden z partnerů kampaně DOMLUVME SE!, na níž participuje s ministerstvem dopravy a sdružením pivovarů. Osvětová preventivní kampaň se snaží přimět mladé lidi jedoucí společně za zábavou autem, aby se domluvili, kdo z nich ten večer bude řídit, a tudíž nebude pít žádné alkoholické nápoje.
Všichni členové sdružení začali sami u sebe a rozhodli se dodržovat přísný etický kodex v oblasti reklamy a marketingové podpory lihovin. V kodexu se kromě jiného členové zavazují k tomu, že jejich reklama nebude zaměřená na děti a osoby mladší 18 let a nebude umísťována do médií, jejichž cílovou skupinu tvoří především osoby mladší 18 let, dále nebudou konzumaci alkoholu spojovat se sexuálním úspěchem a jejich reklamy nebudou navozovat dojem, že konzumace alkoholických nápojů může vést ke společenskému úspěchu či k popularitě. Tento etický kodex je přísnější než legislativa platná v České republice (především zákon o reklamě).
FÓRUM PSR bylo založeno v roce 2003 a další informace o jeho činnosti jsou k dispozici na internetových stránkách www.pijsrozumem.cz.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
25.12.2009 07:46



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka