Pilsner Urquell v Británii roste o 20%. Díky golfu

Více než dva a čtvrt milionu piv Pilsner Urquell se prodalo za prvních šest měsíců roku 2010 ve Velké Británii. Meziroční růst o 20 % je spojen s výjimečnou chutí piva Pilsner Urquell a rostoucím věhlasem značky, který je podporován především partnerstvím s nejprestižnějším golfovým turnajem světa T...

Cílená propagace v Plzni

Více než dva a čtvrt milionu piv Pilsner Urquell se prodalo za prvních šest měsíců roku 2010 ve Velké Británii. Meziroční růst o 20 % je spojen s výjimečnou chutí piva Pilsner Urquell a rostoucím věhlasem značky, který je podporován především partnerstvím s nejprestižnějším golfovým turnajem světa The Open Championship. Na ten ročně zavítá víc než 200 tisíc návštěvníků a přes 500 milionů jej sleduje na televizních obrazovkách. Letos se na něm vypilo 70 tisíc pint plzeňského piva.
Letos se značce Pilsner Urquell ve Velké Británii daří, za první pololetí stouply prodeje o 20 %. „Pokud se tento trend udrží, dostane se Británie mezi pět nejvýznamnějších exportních trhů pro Pilsner Urquell.,“ říká Karel Kraus, manažer značky Pilsner Urquell.
K nejvýznamnějším marketingovým aktivitám značky patří spojení s golfem. Na té nejvyšší úrovni golfových událostí je Pilsner Urquell partnerem The Open Championship. „S The Open se spojujeme od roku 2009 a smlouvu jsme uzavřeli až do roku 2013. Je to jeden z nejvýznamnějších golfových turnajů vůbec, je to jako Wimbledon v tenise nebo finále Ligy mistrů ve fotbale. Je pro nás ctí, že došlo ke spojení dvou legend. The Championship, který letos oslavil 150 let svého trvání, a piva Pilsner Urquell, které dělá radost svým příznivcům již téměř 170 let,“ dodává Karel Kraus


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 19.08.2010 07:38



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka