Plzeň má nejlepší propagační materiál

Město Plzeň získalo 1. místo v soutěži o nejlepší propagační materiál vyhlášené v rámci mezinárodního cestovního veletrhu Holiday World 2010. Ten je letos pro Plzeň mimořádně úspěšný. Po umístění mezi prvními 20 nejatraktivnějšími místy v České republice se jedná o další významné ocenění práce města...

Cílená propagace v Plzni

Město Plzeň získalo 1. místo v soutěži o nejlepší propagační materiál vyhlášené v rámci mezinárodního cestovního veletrhu Holiday World 2010. Ten je letos pro Plzeň mimořádně úspěšný. Po umístění mezi prvními 20 nejatraktivnějšími místy v České republice se jedná o další významné ocenění práce města v oblasti cestovního ruchu.
Diplom a křišťálová soška do Plzně putují jako ocenění propagačního materiálu „Plzeň – nová kongresová destinace“. Katalog určený společnostem a firmám, které organizují nejrůznější konference, kongresy a semináře, je nabitý praktickými informacemi od dopravy, ubytování, vyznačení kongresově- konferenčních prostor až po nabídku nejrůznějších volnočasových aktivit. Vše v češtině i angličtině doplněné působivými fotografiemi. Porota hodnotila zejména celkový dojem v kombinaci s přínosem pro potenciální uživatele.

Katalog, který vydalo město Plzeň na podporu rozvoje kongresové turistiky, připravil Odbor prezentace a marketingu.




Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 18.02.2010 08:04



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka