Plzeň se bude snažit minimalizovat vliv rekonstrukce ulic

Stavební firma Eurovia začala s kompletní rekonstrukcí Perlové ulice. Oprava má skončit do začátku října, poté se stavební stroje přesunou do navazující Veleslavínovy ulice. Obyvatelé a živnostníci obou ulic musí počítat s nezbytnými omezeními. Město je připraveno s nimi komunikovat o opatřeních tak...

Cílená propagace v Plzni

Stavební firma Eurovia začala s kompletní rekonstrukcí Perlové ulice. Oprava má skončit do začátku října, poté se stavební stroje přesunou do navazující Veleslavínovy ulice. Obyvatelé a živnostníci obou ulic musí počítat s nezbytnými omezeními. Město je připraveno s nimi komunikovat o opatřeních tak, aby se minimalizoval vliv stavby na jejich běžný život.
Celá oprava je rozdělena na několik etap a potrvá do jara příštího roku. „Jsme si vědomi toho, že rekonstrukce přinese obyvatelům a obchodníkům těchto ulic určitá omezení, ale jsme připraveni na individuální komunikaci s lidmi, nebo pokud si zvolí zástupce, informace o pokračujících pracích budeme předávat tomuto zástupci,“ říká náměstek primátora Petr Rund a dodává: „Věřím, že spolupráce na obou stranách bude o vstřícnosti, a to především proto, aby se mohlo opravovat rychle a podle harmonogramu.“

Náměstek Rund věří, že v konečném výsledku budou všichni spokojeni a připomíná rekonstrukci Martinské ulice, která se v roce 2010 stala pěší zónou. Obnova přispěla ke zvýšení její atraktivity. „Dnes se těší neobyčejnému zájmu jak Plzeňanů, tak turistů,“ upozorňuje Rund.

Akce se provádí v rámci obnovy historického jádra města a musí splňovat požadavky kladené na stavby prováděné v prostředí městské památkové rezervace. Z vozovky bude odstraněn asfaltový povrch a nahradí jej kamenná dlažba z žulových kostek. Na chodníky se vrátí charakteristická plzeňská dlažba - velké žulové desky kladené do pískového lože. Vlastní uliční uspořádání se nezmění. Zůstane původní šířka vozovky i chodníků. Bezbariérově se upraví chodníky na nárožích navazujících ulic a nástupní hrany takzvaných míst pro přecházení budou doplněny varovnými pásy pro orientaci nevidomých a slabozrakých.

Zhotovitelem stavby je společnost Eurovia, která nabídla nejnižší částku ve výši 12,3 milionu korun, přičemž rozpočtová cena byla vyčíslena na 17,7 milionu korun.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
ne 26.08.2012 08:20



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka