Plzeňské ČEZ Zákaznické služby vyhrály evropskou cenu

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ získala letošní Evropskou cenu kontaktních center (European contact center award 2009) v kategorii „Vícekanálová kontaktní centra“ (Best multi channel contact center). Jde tak o ocenění všech způsobů, kterými se svými klienty komunikujeme. Zahrnuje zejména call centrum ...

Jarní servisní akce AUTO CB

Obsluha zákazníků Skupiny ČEZ získala letošní Evropskou cenu kontaktních center (European contact center award 2009) v kategorii „Vícekanálová kontaktní centra“ (Best multi channel contact center). Jde tak o ocenění všech způsobů, kterými se svými klienty komunikujeme. Zahrnuje zejména call centrum v lokalitách Plzeň a Zábřeh na Moravě, obchodní kanceláře a internetovou obsluhu.


Soutěž se konala letos po šesté a již tradičně zahajovala největší evropský veletrh zaměřený na zákaznická centra v anglickém Birminghamu.

Mezinárodní porota nejprve vybírala užší finalisty mezi stovkami přihlášených firem. Řada z nich jsou nositely zvučných jmen. Například Barclays Commercial Bank, British Telecommunications, British gas a jiní. Porotci posuzovali jak úroveň péče o zákazníky, tak rovněž pracovní prostředí, technologické zabezpečení a zajištění samotných zaměstnanců kontaktních center.

O některých sledovaných kritériích lze rozhodnout na základě výsledků, jiné je třeba ověřit při osobní návštěvě přímo na místě. Plzeňské call centrum a obchodní kancelář si proto důkladně prohlédl porotce Michael Anglin. Zapůsobil na něj i způsob, jakým spolu zaměstanci spolupracují.



„V interní kultuře, komunikaci a práci s lidmi jsou kontaktní centra Skupiny ČEZ o úroveň výše než ostatní, které jsem měl možnost navštívit. Velmi oceňuji zejména integraci call center a zákaznických center ve Skupině ČEZ,“ uvedl Anglin.

Vítězové jednotlivých kategorií byli vyhlášení v noci na dnešek na finálovém galavečeru v britském Birminghamu. „Takového úspěchu bychom však nedosáhli bez velkého nasazení všech našich zaměstnanců a rovněž díky kvalitní spolupráci s našimi partnery a spolupracovníky z řad ostatních útvarů a společností Skupiny ČEZ. Je to pro nás velká pocta, ale zároveň i závazek," uvedl generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr.

Obchodní kanály Skupiny ČEZ

Skupina ČEZ nabízí svým zákazníkům široké spektrum možností, jak s námi komunikovat. Disponujeme širokou sítí kamenných poboček pro osobní kontakt, zavolat lze 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Neprodleně vyřizujeme podněty došlé e-mailem či poštou. Pro rychlou komunikaci prostřednictvím počítače je k dispozici zdarma speciální aplikace s názvem Virtuální obchodní kancelář. Zákazníci s významným odběrem mají k dispozici svého obchodního zástupce.

Podněty ze všech kanálů jsou centrálně evidované a vyřizované ve velmi přísných lhůtách, na které dohlíží neúprosný počítačový systém. Pro zvýšení kvality obsluhy je důležitý také propracovaný systém tréninků, školení a zpětné vazby.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 26.10.2009 07:30



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka