Plzeňský kraj láká za přírodou, tradicemi a gastronomií

Do Plzeňského kraje za přírodou, tradicemi a gastronomií – tímto sloganem se už třetí turistickou sezónu prezentuje Plzeňský kraj. Na stejnojmenný projekt, jehož součástí je například vydání několika publikací, multimediálních propagačních CD a prezentace regionu na veletrzích cestovního ruchu, Plze...

Cílená propagace v Plzni

Do Plzeňského kraje za přírodou, tradicemi a gastronomií – tímto sloganem se už třetí turistickou sezónu prezentuje Plzeňský kraj. Na stejnojmenný projekt, jehož součástí je například vydání několika publikací, multimediálních propagačních CD a prezentace regionu na veletrzích cestovního ruchu, Plzeňský kraj získal více než desetimilionovou dotaci z Evropské unie prostřednictvím Regionálního operačního programu regionu soudržnosti Jihozápad (ROP Jihozápad).
Kraj se v rámci projektu zaměřil na vytvoření a distribuci tří nových propagačních produktů cestovního ruchu: Šumava = zelená střecha Evropy, Živý folklór Chodska a Pivo = zlatý poklad Plzeňského kraje. „Produkty prezentují unikátní nabídku Šumavy a zčásti i region Plzeňska. Každý produkt obsahuje tištěné propagační materiály, multimediální prezentaci a propagační předměty. Produkty budou cílovým skupinám distribuovány prostřednictvím médií, internetu, informačních center, propagačních akcí a veletrhů cestovního ruchu. Budou dostupné zdarma,“ uvedl Ivo Grüner, předseda Regionální rady regionu soudržnosti Jihozápad a náměstek hejtmana Plzeňského kraje.


Projekt rozšiřuje, zkvalitňuje a zatraktivňuje nabídku cestovního ruchu v Plzeňském kraji. Významně zvyšuje informovanost o turistické nabídce v regionu a podporuje prodloužení sezóny a zvýšení počtu návštěvníků. „Náš region má několik domén: krásnou šumavskou přírodu, skvělé plzeňské pivo a folklór. Proč je tedy více takzvaně neprodat?“ míní Ivo Grüner s tím, že je potřeba reagovat na obecné negativní trendy v turismu, kdy se rok od roku snižuje návštěvnost tuzemských regionů a zkracuje se doba pobytu jejich hostů. „Naše správné počínání potvrzují i ceny z veletrhů cestovního ruchu, udělené publikacím vydaným v rámci tohoto projektu,“ doplnil předseda Regionální rady regionu soudržnosti Jihozápad a náměstek hejtmana Plzeňského kraje.


Cílem projektu je přilákat turisty do Plzeňského kraje za přírodními krásami Šumavy, za tradicemi a folklórem, dobrým pitím a jídlem. „Tím, že se zlepší kvalita a dostupnost informací o nabídce cestovního ruchu v regionu, se zároveň zvýší informovanost potenciálních a současných návštěvníků Plzeňského kraje,“ řekla Michaela Šímová, ředitelka Úřadu Regionální rady regionu soudržnosti Jihozápad (ÚRR JZ). Dodala, že projekt zahrnoval nad běžný rámec i průzkum trhu, monitorující výsledky a dopady projektu na regionální cestovní ruch.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 17.06.2013 14:07



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka