Plzeňský kraj pokřtil na Regiontouru hudební mapu

Plzeňský kraj se na 20. ročníku mezinárodního veletrhu turistických možností Regiontour 2011 v Brně opět prezentoval s úspěšnou expozicí vyzdvihující pivní tradici. Letos Plzeňský kraj lákal návštěvníky nejen na zlatavý mok ze čtyř malých místních pivovarů, ale i na procházku hudební historií region...

Cílená propagace v Plzni

Plzeňský kraj se na 20. ročníku mezinárodního veletrhu turistických možností Regiontour 2011 v Brně opět prezentoval s úspěšnou expozicí vyzdvihující pivní tradici. Letos Plzeňský kraj lákal návštěvníky nejen na zlatavý mok ze čtyř malých místních pivovarů, ale i na procházku hudební historií regionu.
Výstavní expozice Plzeňského kraje s dominantou v podobě pivního sudu byla součástí realizace projektu Komplexní propagace Plzeňského kraje. Ten byl spolufinancován Evropskou unií prostřednictvím Regionálního operačního programu NUTS II Jihozápad.
V rámci doprovodného programu se mimo jiné také konal slavnostní křest publikace Hudební mapa Plzeňského kraje a sousedních bavorských okresů. Jde o nový propagační materiál, který mapuje hudební historii našeho kraje a sousedů z Bavorska. Nabízí mimo jiné také přehled hudebních festivalů dle žánrů, nebo adresy výrobců, prodejců a opravářů hudebních nástrojů. Publikace byla spolufinancována Evropskou unií z evropského fondu pro regionální rozvoj prostřednictvím Dispozičního fondu.
V expozici Plzeňského kraje se na ploše 200 m2 představili Plzeňský kraj, Město Plzeň a spoluvystavovatelé: TSC Bavorský les, Město Železná Ruda, Město Klatovy, Sdružení obcí Kdyňska, Svazek Domažlicko, Rokycansko, Mikroregion Radbuza, Mikroregionu Radbuza (pozn. Dobřany + Stod), Mikroregion Dolní Střela - Kralovicko a Tachovsko. Mezi pivovary to byli kromě Plzeňského Prazdroje, železnorudský Pivovar Belveder, Pivovarský dvůr Plzeň se svým Purkmistrem a Rodinný pivovar Chodovar.
Veletrhu v Brně se letos zúčastnily vystavující firmy z 21 zemí na ploše 10 503 m2 (meziroční nárůst o 5 %). Největší nápor návštěvníků zaznamenaly pokladny už první den veletrhu, kdy branami výstaviště prošlo téměř 11 tisíc profesionálů. V prvních dvou dnech, které jsou vyhrazeny především odborníkům, si veletrhy prohlédlo téměř 17 tisíc návštěvníků. Celková návštěvnost podle předběžných odhadů překročí 30 tisíc osob. Zahraniční návštěvníci přijeli z 18 zemí, především ze sousedního Slovenska, Polska a Německa, ale jednotliví zájemci dorazili také z Albánie, Ukrajiny, Etiopie nebo Egypta. V Press centru se akreditovalo 453 novinářů, mezi nimi 30 zahraničních z Polska, Ruska a Slovenska.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 19.01.2011 09:56



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka