Plzeňský magistrát dostal cenu za kvalitní služby

Město Plzeň získalo za poskytované služby úřadu „Cenu za kvalitu ve veřejné správě za rok 2009“. Tu každoročně uděluje Ministerstvo vnitra ČR. Plzni se tak dostalo ocenění za zavedení managementu jakosti ČSN EN ISO 9001:2001. Cenu převzala tajemnice Magistrátu města Plzně Ing. Dagmar Škubalová na s...

Cílená propagace v Plzni

Město Plzeň získalo za poskytované služby úřadu „Cenu za kvalitu ve veřejné správě za rok 2009“. Tu každoročně uděluje Ministerstvo vnitra ČR. Plzni se tak dostalo ocenění za zavedení managementu jakosti ČSN EN ISO 9001:2001. Cenu převzala tajemnice Magistrátu města Plzně Ing. Dagmar Škubalová na slavnostním setkání v rámci 6. Národní konference kvality ve veřejné správě v Táboře.

Plzeňský magistrát získal certifikát, který potvrzuje kvalitu poskytovaných služeb, již v roce 2009. Letos v lednu jeho získání během tzv. recertifikace znovu obhájil. „Magistrát města Plzně byl prvním územně členěným statutárním městem, první obcí v Plzeňském kraji a největším městem v republice, který systém managementu jakosti zavedl. To, že se nám podařilo certifikaci obhájit, beru jako ocenění práce všech našich úřadů a jejich zaměstnanců,“ vyjádřil radost primátor města Ing. Pavel Rödl.

V praxi znamená zavedení systému jakosti, že veškeré činnosti úřadu mají svůj pevný řád. To, že jednotliví úředníci dodržují příslušné postupy a jejich návaznosti, poznají především občané. Při vyřizování jejich požadavků všichni úředníci postupují podle jednotně nastavených pravidel, stejně rychle a kvalitně. Důležitá je také zpětná vazba, kdy úřad průběžně vyhodnocuje svou činnost. To vše s důrazem na spokojenost zákazníků, tady občanů.

To, jak rozsáhlá je agenda plzeňského magistrátu, dokládají také statistické údaje
za loňský rok. Úřad přijal celkem 111 358 dokumentů, odesláno jich bylo 125 437.

V ústřední evidenci stížností, petic a podnětů se v loňském roce sešlo 121 podání. Z toho bylo 91 stížností, 6 petic a 24 podnětů. Úřad zaznamenal oproti předchozímu roku nárůst o celkem 9 podání. Největší počet stížností řešila Kancelář tajemníka, nejvíce podnětů směřovali občané na bytový odbor. Zde se většinou jednalo o řešení problémů v rámci sousedských vztahů.



The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 18.02.2010 12:24



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka