Plzeňský newsletter získal Velkou cenu cestovního ruchu

Nejvyšší ocenění v prestižní soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Nejlepší elektronický newsletter získalo město Plzeň na jubilejním 20. mezinárodním veletrhu turistických možností Regiontour Brno. „V kategorii nejlepší turistický produkt zvítězil kraj Vysočina, v kategorii nejle...

Jarní servisní akce AUTO CB

Nejvyšší ocenění v prestižní soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii Nejlepší elektronický newsletter získalo město Plzeň na jubilejním 20. mezinárodním veletrhu turistických možností Regiontour Brno.

„V kategorii nejlepší turistický produkt zvítězil kraj Vysočina, v kategorii nejlepší kampaň bodovala kampaň na zimní sezónu Olomouckého kraje. Nejlepší turistický portál má Ústecký kraj a nejlepší elektronický newsletter vydává město Plzeň,“ oznámili na včerejším vyhlášení výsledků zástupci Veletrhů Brno.

„Pro město Plzeň je toto ocenění velkou poctou. Newsletter je ideálním prostředkem, jak pravidelně informovat cestovní kanceláře, touroperátory a další subjekty působící v cestovním ruchu o významných kulturních akcích, zajímavostech a novinkách v rozvoji turistické infrastruktury i ve službách,“ říká Eva Herinková, náměstkyně primátora pro kulturu a cestovní ruch.

„Newsletter cestovního ruchu Plzeň přímo od zdroje vydáváme od roku 2008, připravujeme dvanáct čísel ročně a rozesíláme je na zhruba tisíc adres. Newsletter je také k dispozici na webových stránkách www.plzen.eu v rubrice Multimedia,“ doplňuje Kristina Štěpánová z odboru prezentace a marketingu plzeňského magistrátu.

Plzeň se na veletrhu Regiontour představuje pravidelně v expozici Plzeňského kraje. „Největší zájem je o nabídku pro rodiny s dětmi. Návštěvníky ale také zajímalo získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015,“ sdělila své poznatky z veletrhu Martina Chomátová, koordinátorka cestovního ruchu plzeňského magistrátu.

Velká cena cestovního ruchu vznikla spojením dvou tradičních soutěží Náš kraj a Grand Prix Regiontour a společně ji vyhlašují společnost Veletrhy Brno a vydavatelství C.O.T. media. Vedle krajských úřadů, měst a obcí, organizací destinačního managementu, turistických regionů a komerčních subjektů se do ní v dalších soutěžních kategoriích zapojily i cestovní kanceláře.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 17.01.2011 10:05



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka