Plzeňský Prazdroj získal Rhodos – cenu za image

V prestižní soutěži Rhodos – cena za image získal Plzeňský Prazdroj nejvyšší ocenění v kategorii „Výrobci a dodavatelé nápojů“. O nejlépe působící společnosti v České republice v oboru svého podnikání nezávisle rozhodují nejvýznamnější osobnosti ze světa českého byznysu. Z 15. ročníku soutěže ...

Cílená propagace v Plzni

V prestižní soutěži Rhodos – cena za image získal Plzeňský Prazdroj nejvyšší ocenění v kategorii „Výrobci a dodavatelé nápojů“. O nejlépe působící společnosti v České republice v oboru svého podnikání nezávisle rozhodují nejvýznamnější osobnosti ze světa českého byznysu.
Z 15. ročníku soutěže o nejlepší image firmy si pivovarnická společnost Plzeňský Prazdroj v jedné z deseti kategorií – „Výrobci a dodavatelé nápojů“ – odnesla nejvyšší uznání v podobě sošky z tradičního českého křišťálu. Prestižní ocenění Rhodos je od samotného počátku v roce 1997 udělováno výhradně společnostem s vynikající působností v rámci České republiky, o nichž rozhoduje na tři sta zkušených českých i zahraničních vrcholových manažerů. Hlavním cílem soutěže Rhodos je na základě nezávislých rozhodnutí sestavit žebříček firem s nejlepší image v nejrůznějších oblastech podnikání.


„Plzeňský Prazdroj je vnímán jako společnost, která již řadu generací vyrábí skvělé české pivo. Díky své image se stal uznávaným nejen u nás, ale brzy také po celém světě. Ve všem přínosném chceme pokračovat, přinášet lidem bohatou nabídku produktů a ten nejlepší pivní zážitek. Úspěch, jako je ocenění Rhodos, je pro nás všechny v Plzeňském Prazdroji mimořádně cenný a vnímáme ho zároveň jako závazek i nadále pečovat o dobré jméno společnosti a jejích značek,“ vyjádřil se Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.


Soutěž o nejlepší image firmy probíhá v deseti kategoriích zahrnujících různé oblasti podnikání. Podmínkou soutěže je nezávislé rozhodnutí manažerů podle zásad reprezentativních průzkumů trhu. Seznam firem je sestaven podle regionálních, velikostních a oborových kvót, z něho manažeři volí svého favorita na základě dvou kritérií – znalosti a image. Nejprve manažeři uvedou firmy, které v rámci kategorie znají, a následně vyberou jednoho reprezentanta celé kategorie. Postup do finále zajistí minimální počet 30 hlasů z celkem 300 dotázaných, přičemž vítězem se stává společnost s nejlepším indexem.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 17.10.2013 04:09



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka