PMDP mění svou technickou základnu

Rada města Plzně souhlasila se změnou koncepce rozvoje technické základny Plzeňských městských dopravních podniků, kterou zastupitelstvo schválilo v červnu roku 2005. Změna počítá s využitím stávajícího areálu Slovany pro provoz tramvají a dopravní cesty - vrchní stavba s výjimkou dílen těžké údržby...

Cílená propagace v Plzni

Rada města Plzně souhlasila se změnou koncepce rozvoje technické základny Plzeňských městských dopravních podniků, kterou zastupitelstvo schválilo v červnu roku 2005. Změna počítá s využitím stávajícího areálu Slovany pro provoz tramvají a dopravní cesty - vrchní stavba s výjimkou dílen těžké údržby tramvají a s vybudováním zázemí v areálu Škoda, kde by byly společné kompletní provozy autobusů a trolejbusů, provoz dopravní cesty - horní vedení a dílny těžké údržby tramvají.

V dalším kroku budou prověřeny aktuální potřeby tramvajového provozu a zhodnoceny velikosti vozoven Slovany, Skvrňany, případně i dalších vhodných lokalit.

Rada souhlasila také se změnou strategie řízení, realizace a financování projektu přestavby technické základny PMDP. Řízení projektu (tj. evidenci úkolů, uplatnění v plánech investiční přípravy, zpracování zadávacích podmínek pro projekty), pořízení jednotlivých stupňů projektové dokumentace, inženýrskou činnost a realizaci přestavby technické základny PMDP garantuje Technický úřad MMP a Správa veřejného statku MP.

Využití areálu Škoda plně nahrazuje všechny provozy areálu Cukrovarská a vyhovuje SVSMP i PMDP, a.s. V současné době je zpracována dokumentace pro územní rozhodnutí a je možné zahájit její projednání a následně požádat o vydání územního rozhodnutí. V areálu Škoda se počítá s odstavováním, denním ošetřením a lehkou údržbou autobusů a trolejbusů, budou v něm společné opravárenské dílny těžké údržby autobusů a trolejbusů a také těžká údržba tramvají, provoz horního vedení (opravy trakčního vedení), společná administrativní budova s možností umístit generální ředitelství. Dále je v areálu ponechána plocha cca 1 ha jako rezerva pro další rozvoj. Areál kapacitně dostačuje pro předpokládané výhledové počty vozidel. Výjezd vozidel z areálu by vedl na ulici Borskou, ulicí Emilova a předpokládá se zřízení světelné signalizace.
Bude nutné prověřit vhodný finanční a majetkový model a předložit možnost etapizace výstavby areálu. Konečné rozhodnutí je na Zastupitelstvu města Plzně.

AKTUALIZACE: Změnu koncepce odsouhlasilo 13. května i zastupitelstvo.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
14.05.2010 07:07



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka