Podpora Fernetu Stock Z-Generation startuje netradičním TV spotem

Společnost Stock Plzeň spouští na podporu aktuální novinky Fernet Stock Z-Generation rozsáhlou marketingovou kampaň, která se nese v duchu ústředního hesla „Změní zajetou zábavu“. Kampaň startuje netradičně pojatou televizní reklamou, na niž navážou aktivity v gastronomii, maloobchodě či na internet...

Jarní servisní akce AUTO CB

Společnost Stock Plzeň spouští na podporu aktuální novinky Fernet Stock Z-Generation rozsáhlou marketingovou kampaň, která se nese v duchu ústředního hesla „Změní zajetou zábavu“. Kampaň startuje netradičně pojatou televizní reklamou, na niž navážou aktivity v gastronomii, maloobchodě či na internetu.
Reklamní spot na Fernet Stock Z-Generation byl nasazen již od 14. 3. do vysílání TV Nova a TV Prima. Pojetí spotu je v souladu s konceptem produktu trochu netradiční. V první fázi nebude spot v televizi vysílán celý. Na webových stránkách www.fernetzetko.cz pak mohou diváci shlédnout pět možných pokračování spotu a zvolit si to, které je podle nich nejzábavnější. Podle výsledků hlasování pak budou postupně různé varianty nasazovány do televize.
Kreativu spotu připravila agentura Ogilvy & Mather Praha a její kreativní tým pod vedením Tomáše Belka, produkci zajišťovala agentura Filmservice, režie se ujala dvojice Mods (Michal Nohejl a Martin Přikryl), za kamerou pak stál Tomáš Sysel.
Internetové stránky www.fernetzetko.cz navíc nabídnou informace o „Zetku“, ale rovněž plán Z-parties ve vybraných barech a klubech či další soutěže o produkty Stocku Plzeň, dárky nebo zážitkový víkend. Web bude propojen rovněž na facebook.
Právě série 91 Z-parties, klubových večerů ve stylu Fernetu Stock Z-Generation, je pilířem podpory nového produktu v gastronomii. Pro maloobchodní segment je pak naplánováno celkem 250 ochutnávkových dní ve vybraných hypermarketech po celé republice.
Fernet Stock Z-Generation staví na zavedených základech Fernetu Stock – hořké chuti a tmavé barvě, ale posouvá je dramatickým způsobem kupředu. Přináší zcela novou dimenzi chuti, kterou vytváří kombinace tradičních fernetových bylin se zázvorem a mangem. Fernet Stock Z-Generation svým konceptem cílí zejména na mladší konzumenty, pro které je klasický fernet příliš hořký. Zpočátku je svěží a lehce nasládlý, po chvíli se překvapivě rozvine, mírně zhořkne a zahřeje. Doporučuje se pít vychlazený na ledu nebo v míchaném drinku s colou či spritem.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
18.03.2011 07:04



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka