Pracovníci ČEZu mají jednotný úbor

Příjemně neformální oděvy české firmy Pietro Fillipi oblékli od prvního dubna všichni zaměstnanci ČEZ Zákaznické služby, kteří přicházejí do přímého kontaktu s klienty Skupiny ČEZ. Půjde o velmi „viditelný“ projev programu „Zákazník“, který je jedním z klíčových projektů, v celé Skupině ČEZ. O...

Jarní servisní akce AUTO CB

Příjemně neformální oděvy české firmy Pietro Fillipi oblékli od prvního dubna všichni zaměstnanci ČEZ Zákaznické služby, kteří přicházejí do přímého kontaktu s klienty Skupiny ČEZ.
Půjde o velmi „viditelný“ projev programu „Zákazník“, který je jedním z klíčových projektů, v celé Skupině ČEZ. O jeho významu svědčí i to, že přišel na řadu hned po dokončení úplné přestavby Skupiny ČEZ v rámci VIZE 2008 (mimo jiné zánik regionálních distributorů a vznik procesního holdingu).
"Chceme zákazníkům co nejvíce zpříjemnit návštěvu našich zákaznických center. Lidé nás totiž často vnímají navzdory všem pozitivním změnám jako těžkopádnou společnost ," uvádí generální ředitel ČEZ Zákaznické služby Igor Šmucr.
Většinu zaměstnanců v zákaznických centrech tvoří ženy, které nemusejí přijmout každý oblek vstřícně. Tomu vedení podle Šmucra předešlo: „značný prostor k vyjádření dostaly přímo kolegyně, které v tom budou pracovat. Naší prioritou bylo, aby se zaměstnanci v kontaktu se zákazníky cítili příjemně, pohodlně, sebevědomě. Aby jejich jednotný styl oblékání ještě více podtrhoval jejich profesionalitu, vstřícnost, individuální přístup i příslušnost k naší společnosti.“
„Nejdřív mi to přišlo divné, ale zjistila jsem, že mi oblečení sluší, cítím se v něm dobře a aspoň mi ráno odpadne přemýšlení, co na sebe,“ říká Veronika Ruličková, zaměstnankyně zákaznického centra.



Inspirací pro jednotný styl oblékání byly světové trendy v obsluze zákazníků, které do ČR přivedli například telefonní operátoři.



Nově tedy lidé z obchodních center a dalších pracovišť dostanou na každý rok pět kusů horního oblečení (trička, halenky, košile) a svetr. Zároveň s tím jim vznikají i nároky vyplývající z pracovního práva.



„Vzhled a prostředí v našich zákaznických centrech měníme soustavně, novinkou kromě oblečení je například také tlak na to, aby zákazníky nic neznepokojovalo, například ani nepořádek na stole. Chceme, aby se zákazník při návštěvě našeho obchodního centra cítil dobře třeba i v situaci, kdy přišel vyřešit ne úplně příjemnou záležitost související s odběrem elektrické energie,“ dodává Šmucr.



Podle odborných psychologických analýz mají podobné zdánlivé maličkosti velmi zásadní vliv na to, jak se zákazník cítí, jakou důvěru a respekt u něj vzbuzuje obsluhující personál. To zpětně ovlivňuje i to, jak rychle se zákazník dobere k vyřízení svých záležitostí.




The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 02.04.2008 07:49



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka