Reinstalace softwarového systému je důvodem proč zákaznické
centrum VODÁRNY PLZEŇ a.s. o prázdninových měsících částečně omezí svůj provoz.
Otevírací doba zákaznického centra zůstává stejná a to pondělí, středa od 8 do 16 hod., úterý a čtvrtek od 8 do 15 hod. a pátek od 8 do 12 hod., omezeno ale bude uzavírání nových smluv a poskytování informací o odběrech
jednotlivých zákazníků.
Nově aplikovaný systém by měl zaručit rychlejší přístup k
zákaznickým informacím a v souladu s obchodní politikou VODÁRNY PLZEŇ ještě více urychlit odezvy na zákaznické podněty.
Zákaznické centrum v plzeňské Vodárně funguje již pátým rokem a zajišťuje kontakt VODÁRNY PLZEŇ a.s. s odběrateli vody. Denně ho navštíví nebo telefonicky či písemně kontaktuje až padesát zákazníků.