Za dva roky od dubna 2008, kdy vyjel historicky první vlak s plzeňským pivem do Švédska, rozšířil Plzeňský Prazdroj export piva po železnici i na Řecko a dopravil tak po evropských kolejích 47.000 hl piva, čímž nahradil jízdu 345 kamionů (= 490 tisíc nenajetých kilometrů) přes celou Evropu.
Během dvou let vyjelo v železničních vagonech ze západních Čech do Švédska celkem 45.000 hl piva Gambrinus v lahvích 0,5l a Pilsner Urquell v plechovkách 0,5l a lahvích 0,33l. Všechny zásilky směřovaly do překladiště ve švédském Orebro.
V pilotním provozu otestoval Plzeňský Prazdroj železniční export i do Řecka a od konce roku 2009 cestují vagóny s pivy Pilsner Urquell a Velkopopovický Kozel v lahvích a plechovkách na předměstí Athén pravidelně. Celkem tak do Řecka dojelo po kolejích již 1.950 hl piva.
Během let 2008–2009 vyvezl Plzeňský Prazdroj do Švédska a do Řecka 81.300 hektolitrů piva. Doprava tohoto množství by představovala jízdu 600 kamiónů, které by ujely 870 tisíc kilometrů. Díky pivním vlakům se však ušetřilo 60 % jízd kamionů a počet kilometrů skutečně ujetých po silnicích se také zmenšil o téměř 490 tisíc.
„Vlaky nyní přepravují zhruba dvě třetiny celého exportu Plzeňského Prazdroje do těchto zemí. Nejenom že ušetříme na přepravních nákladech, ale současně se chováme k našemu životnímu prostředí šetrněji. Proto se do hledáčku prazdrojských „železničářů“ pomalu dostává další země,“ říká Luděk Hraba, manažer zákaznického servisu pro export Plzeňského Prazdroje.