Prazdroj spouští web o odpovědné konzumaci alkoholu

Společnost Plzeňský Prazdroj představuje dvě novinky v rámci odpovědného přístupu k otázkám konzumace piva. Tou první jsou internetové stránky www.napivosrozumem.cz, na kterých se návštěvníci dozví o zdravotních účincích alkoholu na organismus, ale také o to...

Jarní servisní akce AUTO CB

Společnost Plzeňský Prazdroj představuje dvě novinky v rámci odpovědného přístupu k otázkám konzumace piva. Tou první jsou internetové stránky www.napivosrozumem.cz, na kterých se návštěvníci dozví o zdravotních účincích alkoholu na organismus, ale také o tom, jak ho odpovědně konzumovat. Druhou novinku představí Prazdroj na všech reklamních materiálech a na pivních etiketách, kde se objeví právě adresa těchto webových stránek. Ta nejenže odkazuje na cenný zdroj informací, ale je také apelem k odpovědné konzumaci.

V průběhu tohoto roku se ve všech reklamních spotech i další komunikaci Plzeňského Prazdroje objeví sdělení o odpovědné konzumaci formou odkazu na webové stránky napivosrozumem.cz v rozsahu 10% z tištěné plochy, respektive vysílacího času.

Stejná pravidla jako Plzeňský Prazdroj uplatní i další evropské firmy patřící do pivovarské společnosti SABMiller. Mezinárodní verze stránek alcoholtalking.com se postupně objeví na internetu kromě angličtiny i v italštině, španělštině, ruštině a polštině.

„Alkohol je přirozenou součástí společenského života už po tisíce let. Vědecké studie navíc dokazují, že střídmá konzumace může mít pozitivní vliv na lidské zdraví. Na druhou stranu může ale ohrožovat životy či zdraví lidí, a to v případech, jako je řízení motorových vozidel, anebo v souvislosti s nadměrnou konzumací. A právě o takových situacích mimo jiné informují naše stránky,“ říká Luděk Kraus z Plzeňského Prazdroje.

Napivosrozumem.cz nabízí také informace o odpovědném přístupu nejen Plzeňského Prazdroje, ale všech společností SABMiller na celém světě. Například pravidla pro marketingovou komunikaci říkají, že všichni herci v našich reklamách musejí vypadat alespoň na 25 let a právě tolik ji také přinejmenším musí být. Inzeráty firem SABMiller musejí být umísťovány v novinách a časopisech, jejichž čtenářská obec je alespoň ze 70 procent tvořena zletilými.

„Neumísťujeme naše billboardy v okolí škol, neděláme si legraci z abstinentů, netvrdíme, že pivo dopomáhá k mimořádným výkonům, ať už na poli sportovním, nebo ve vztazích. V Česku navíc podporujeme službu Promile Info, která by měla napovídat řidičům, kdy sednout za volant a kdy ne,“ vysvětluje zásady odpovědné komunikace Luděk Kraus.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
20.02.2009 09:20



0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka