Prazdroj úspěšně zavádí nové lahve

Plzeňský Prazdroj úspěšně pokračuje v uvádění na trh nových lahví z hnědého skla pro své nejprodávanější pivo Gambrinus. Nové vratné lahve typu Gold se setkaly s pozitivní reakcí spotřebitelů, výrazně odlišují značku Gambrinus od konkurence, jsou o 20 procent lehčí než staré a také jsou odolnější vůči poškození.

Cílená propagace v Plzni

Plzeňský Prazdroj úspěšně pokračuje v uvádění na trh nových lahví z hnědého skla pro své nejprodávanější pivo Gambrinus. Nové vratné lahve typu Gold se setkaly s pozitivní reakcí spotřebitelů, výrazně odlišují značku Gambrinus od konkurence, jsou o 20 procent lehčí než staré a také jsou odolnější vůči poškození. Souběžně s uváděním nových lahví na trh probíhá výkup původních lahví typu NRW. Tato nová situace na trhu nemá žádný dopad na spotřebitele, kteří vracejí zálohované lahve do obchodů. V souladu se zákonem vykupuje Plzeňský Prazdroj lahve typu NRW bez jakéhokoli časového omezení a bude je vykupovat i nadále, protože značnou část své produkce stáčí právě do těchto lahví (Radegast, Velkopopovický Kozel, Klasik, Primus).
V souvislosti s prohlášením skupiny malých a středních pivovarů považujeme za nutné uvést některé informace na pravou míru a důrazně se ohradit proti nařčení z protiprávního jednání.

Mýty a fakta o výkupu vratných pivních lahví Plzeňského Prazdroje

Mýtus č. 1:

"Plzeňský Prazdroj nebude od Velikonoc vykupovat staré typy pivních lahví".

Fakta:

Plzeňský Prazdroj bude stále vykupovat lahve původního (NRW) typu, protože zákon nařizuje pivovarům vykupovat všechny typy vratných pivních lahví, které pro stáčení svých značek používají. Po postupném vykupování starých lahví Gambrinus, které Plzeňský Prazdroj plánuje v zásadě dokončit během dubna 2006, se do přepravek s logem Gambrinus bude ve výkupu dávat již pouze nový typ hnědé lahve Gold. Staré NRW lahve (s etiketou Gambrinus i bez ní) se však budou vykupovat i nadále, bez jakéhokoli časového omezení. Tuto skutečnost znázorňuje informační leták Plzeňského Prazdroje pro maloobchod. V žádném případě z něj nevyplývá, že by se staré lahve Gambrinus nevykupovaly.

Mýtus č. 2:

"Plzeňský Prazdroj nechce vykoupit své staré pivní lahve a přenáší toto břemeno na malé a střední pivovary, které používají lahve NRW".

Fakta: Plzeňský Prazdroj standardně vykupuje všechny typy lahví používaných ke stáčení jeho pivních značek. I v případě, že by se v obchodě nastřádalo větší množství NRW lahví, než kolik má obchodník dispozici přepravek, stačí požádat a Plzeňský Prazdroj bezodkladně doveze potřebné množství přepravek na výkup.

Mýtus č. 3:

"Plzeňský Prazdroj chce ušetřit za likvidaci svých starých pivních lahví".

Fakta:

Plzeňský Prazdroj v souvislosti s uvedením nové vratné lahve průběžně z trhu stahuje staré pivní lahve v množství, které bude nakonec odpovídat podílu značky Gambrinus na pivním trhu, tedy cca 50 milionů NRW lahví. Již nyní Plzeňský Prazdroj z českého trhu na vlastní náklady stáhl přes 30 milionů původních lahví.

Staré lahve tedy budeme vykupovat v souladu se zákonem a důrazně odmítáme obviňování z protiprávního jednání. K výrazné inovaci obalů přistoupila od konce roku 2005 řada českých pivovarů. Rozhodnutí Plzeňského Prazdroje uvést na trh nové lahve pro Gambrinus bylo vyvoláno vývojem na trhu a jasnými požadavky zákazníků. Tyto požadavky potvrdilo mnoho detailních spotřebitelských průzkumů. Obal se stává stále důležitějším faktorem v odlišení jednotlivých značek od konkurence na vyspělém trhu s pivem. Věříme, že naše kvalitní značky si zaslouží kvalitní, moderní obal.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
čt 13.04.2006 16:44



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka