Předsunutá prodejní místa přispějí k zatraktivnění Plzně

Od příštího roku by měly provozovny platit za předsunuté prodejní místo poplatek ve výši pět korun za každý započatý metr čtvereční a každý započatý den. Podnět Útvaru koncepce a rozvoje města Plzně k zavedení nové sazby místního poplatku odsouhlasili radní v novele vyhlášky o místním poplatk...

Cílená propagace v Plzni

Od příštího roku by měly provozovny platit za předsunuté prodejní místo poplatek ve výši pět korun za každý započatý metr čtvereční a každý započatý den. Podnět Útvaru koncepce
a rozvoje města Plzně k zavedení nové sazby místního poplatku odsouhlasili radní v novele vyhlášky o místním poplatku. Cílem je zatraktivnit využití předsunutých míst a zpříjemnit tak prostředí historického jádra a širšího centra Plzně.
Za předsunuté prodejní místo (předsunutou formu prodeje) se považuje místo na veřejném prostranství před provozovnou, na kterém se uskutečňuje prodej zboží nebo poskytují služby stejného druhu jako v provozovně.
V současné době se většina předsunutých míst týká květinářství. Jedná se zhruba o jedenáct případů. V budoucnu může tento prodej zahrnovat i jiný sortiment než květiny.
Aby byla předsunutá míst upravena, připravuje Útvar koncepce a rozvoje jednotná pravidla.
K další změně ve vyhlášce dochází přidáním nových osvobození, která se týkají nadací a nadačních fondů, u nichž je statutární město Plzeň zakladatelem, obecně prospěšné společnosti Plzeň 2015 a dále fyzických a právnických osob, které užívají veřejné prostranství na základě uzavřené platné smlouvy o spolupráci na akce, u nichž dochází k naplnění cílů projektu Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 11.11.2013 12:15



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka