Proč se vyplatí být na 1. stránce vyhledávačů?

Každý den vyhledávač Google odpoví na 1 miliardu dotazů z 181 zemí a ve 146 jazycích. Seznam.cz denně vyhledává odpovědi na 17 000 000 dotazů uživatelů českého internetu. Přemýšleli jste někdy nad tím, jak často se vaše firma objeví na 1.stránce výsledků vyhledávání? Zajímá vás, o kolik ...

Jarní servisní akce AUTO CB

Každý den vyhledávač Google odpoví na 1 miliardu dotazů z 181 zemí a ve 146 jazycích. Seznam.cz denně vyhledává odpovědi na 17 000 000 dotazů uživatelů českého internetu. Přemýšleli jste někdy nad tím, jak často se vaše firma objeví na 1.stránce výsledků vyhledávání?

Zajímá vás, o kolik potenciálních klientů a peněz přicházíte, když nejste vidět na 1.stránce vyhledávačů Google a Seznam.cz?

Přečtěte si kompletní článek o milionových příjmech z online marketingu, který byl inspirován přednáškou Paula Taylora na Inbound Marketing Summitu 2012. Paul Taylor je CEO marketingové agentury Webmarketing123 a ve své prezentaci hezky ukázal, jakou hodnotu v dolarech mají promarněné šance a nevyužité příležitosti pro firmu, která není vidět na 1.stránce vyhledávače Google. V Paulově prezentaci šlo o 185 000 $ měsíčně.


Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 16.10.2013 15:34




0 +
 
Jarní servisní akce

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka