Projekt zkoumá, jak si kraje stojí v ekonomice

Jak je na tom vaše město/váš kraj?“ ptají se provokativně billboardy po celé ČR pár týdnů před krajskými volbami. Odpovědi přinese projekt MasterCard česká centra rozvoje dne 9. září 2008 Projekt MasterCard česká centra rozvoje zkoumá kraje a 24 českých měst a klade si za cíl definovat jejich st...

Cílená propagace v Plzni

Jak je na tom vaše město/váš kraj?“ ptají se provokativně billboardy po celé ČR pár týdnů před krajskými volbami. Odpovědi přinese projekt MasterCard česká centra rozvoje dne 9. září 2008
Projekt MasterCard česká centra rozvoje zkoumá kraje a 24 českých měst a klade si za cíl definovat jejich strategické postavení v české ekonomice a určit jejich příležitosti a slabá místa. Vyhlášení výsledků prvního ročníku socioekonomické analýzy českých měst a krajů proběhne 9. září 2008 v Praze. Pozváni budou zástupci všech českých krajů i představitelé Ministerstva pro místní rozvoj. Několik týdnů před krajskými volbami tak projekt poskytne zástupcům regionální správy užitečnou zpětnou vazbu. Voliči a investoři zase budou moci porovnat možnosti a výhody jednotlivých českých územních celků.

Výsledky projektu budou zpřístupněny zdarma všem zájemcům na speciálních webových stránkách www.centrarozvoje.cz. Internetové stránky se základními informacemi o projektu MasterCard česká centra rozvoje byly spuštěny již k dnešnímu datu. Kompletní výsledky se na nich objeví v září, po oficiálním vyhlášení.

Na webové stránky a termín vyhlášení výsledků projektu upozorňují billboardy po celé České republice s otázkou: „Jak je na tom vaše město/váš kraj?“.


Vizuál billboardu poukazujícího na blížící se vyhlášení výsledků
projektu MasterCard česká centra rozvoje

„Považujeme za zajímavé a užitečné otevřít téma srovnání jednotlivých českých krajů a poukázat na to, čeho bylo dosaženo, a kde jsou naopak stále rezervy,“ uvedl Ján Čarný, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku, Slovensko a Ukrajinu a zadavatel studie. „Na vyhlášení výsledků projektu budeme spolupracovat se zástupci českých krajů, aby mohli samy vyzdvihnout své dosavadní aktivity a nastínit plány do budoucna. Projekt MasterCard česká centra rozvoje tak přinese zajímavé informace nejen společnostem a investorům působícím v České republice, ale také občanům,“ dodal Ján Čarný.

Odborná studie MasterCard česká centra rozvoje analyzuje česká města a kraje podle komplexní metodiky připravené expertním týmem Vysoké školy ekonomické v Praze. Po bok stávajících partnerů projektu – Vysoké školy ekonomické a Sdružení CZECH TOP 100 – se v nedávné době připojila také developerská společnost ECM, která působí hned v několika místech v ČR.

„Jsme velmi rádi, že se můžeme na tomto projektu podílet. Společnost ECM expanduje v několika regionech České republiky a své portfolio neustále rozšiřujeme. Nezávislé detailní hodnocení investiční atraktivity měst a krajů je velmi vítané a zajímavé pro každého investora. Porovnávání možností, výhod a potenciálu daných lokalit je cenným vodítkem a významnou měrou může přispět k růstu investic do regionů, které povedou k jejich dynamičtějšímu rozvoji,“ říká Kateřina Hainzová, Marketing a PR manager společnosti ECM.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 08.09.2008 07:11



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka