Řada Božkov od Stocku Plzeň jde na trh v novém kabátě

Nejúspěšnější řada lihovin v České republice se na předvánočním trhu objeví s novým designem. Řada dvanácti populárních výrobků Božkov z produkce společnosti Stock Plzeň, mezi jejíž nejvýraznější zástupce patří Božkov Tuzemský (vůbec nejprodávanější lihovina v Česku), Božkov Vodka (česká vodka číslo...

Cílená propagace v Plzni

Nejúspěšnější řada lihovin v České republice se na předvánočním trhu objeví s novým designem. Řada dvanácti populárních výrobků Božkov z produkce společnosti Stock Plzeň, mezi jejíž nejvýraznější zástupce patří Božkov Tuzemský (vůbec nejprodávanější lihovina v Česku), Božkov Vodka (česká vodka číslo jedna) nebo Božkov Peprmint (nejprodávanější likér v maloobchodech i gastronomii), se vizuálně sjednotí a bude podstatně atraktivněji vypadat i v regálech obchodů.
„Dosavadní podoba etiket řady Božkov působila trochu roztříštěně, protože jejich návrhy vznikaly v různých dobách. Přitom výrobky Božkov patří ve svých kategoriích k nejprodávanějším, jsou synonymem kvality a tradice. Toto prestižní postavení by měly nové etikety podtrhnout. Zároveň umožní zákazníkům lepší orientaci a jasnou identifikaci produktu, který právě hledají,“ uvedl marketingový ředitel Stocku Plzeň Tomáš Tarcala.
Nové etikety Božkov jsou umístěny vždy ve středu těla lahve. Vrchní část etikety rámuje stříbrný pruh s výrazným nápisem Božkov, který řadu jasně identifikuje. Dalším jednotícím prvkem je erbovní znak Stocku Plzeň s nápisem upomínajícím na historii firmy sahající až do roku 1920. Spodní polovina etikety pak písmem i typickou barvou (zelená barva pro Božkov Peprmint, oranžová pro Božkov Meruňku apod.) upřesňuje, o jaký konkrétní produkt z řady jde. Autoři návrhu přitom jemnými grafickými prvky v rámci řady odlišili různý obsah alkoholu. Etikety nízkoalkoholických výrobků (například Božkov Griotte, Božkov Jablko) jsou designovány v odlehčenějším a veselejším stylu, v případě značek s vyšším procentem (Božkov Vodka apod.) je naopak grafika více strohá a „přísnější“.
Tak trochu výsadní postavení si v rámci redesignu celé řady zachovává Božkov Tuzemský, u něhož na etiketě nemůže chybět typická plachetnice, která jej provází již více než 60 let a je hlavním komunikačním symbolem značky. V designu je kladen větší důraz na tradici a nenapodobitelnost receptu Božkova Tuzemského. Proto je název Božkov Tuzemský doplněn přídavkem „Original“ a symbolem ®, který značí, že název Božkov Tuzemský i podoba etikety jsou chráněny a registrovány u Úřadu průmyslového vlastnictví.
Řada Božkov zahrnuje značky Božkov Tuzemský, Božkov Vodka, Božkov Peprmint, Božkov Griotte, Božkov Vaječný Likér, Božkov Rumové Pralinky, Božkov Meruňka, Božkov Jablko, Božkov Švestka, Božkov Moravská Švestka, Božkov Zlatý a Božkov Grog. Vesměs se přitom jedná o nejúspěšnější produkty svých kategorií.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
so 11.12.2010 06:34



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka