Reklama na fernet s vyfouknutou ženou je nejlepší v Česku

Reklama na Fernet Stock, v níž muž vyfukuje svoji reptající ženu, sbírá jedno prestižní ocenění za druhým. Nejnověji reklama na jednu z nejprodávanějších lihovin v Česku získala Zlatou pecku pro nejlepší českou reklamu v soutěži pořádané Asociací českých reklamních agentur. Třicetivteřinový spot „Li...

Jarní servisní akce AUTO CB

Reklama na Fernet Stock, v níž muž vyfukuje svoji reptající ženu, sbírá jedno prestižní ocenění za druhým. Nejnověji reklama na jednu z nejprodávanějších lihovin v Česku získala Zlatou pecku pro nejlepší českou reklamu v soutěži pořádané Asociací českých reklamních agentur. Třicetivteřinový spot „Lipno“ v konkurenci více než 230 přihlášených reklam ocenila nejen odborná porota, ale poprvé ve čtrnáctileté historii soutěže i laická veřejnost, která hlasovala prostřednictvím internetu. Již v minulém roce navíc tato reklama vyhrála v dalších renomovaných přehlídkách Zlatého Louskáčka a Zlatý hrozen.
„Samozřejmě, že si vážíme názoru odborníků, kteří naši reklamu vyzdvihli při předchozích soutěžích. Ale Zlatá pecka je pro nás o to důležitější, že jsme ji získali díky hlasům spotřebitelů, milovníků Fernetu Stock,“ uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň – Božkov Richard Švéda.
Soutěže Zlatá pecka se účastnilo celkem 42 agentur, které se přihlásily s 235 díly. Z nich desetičlenná odborná porota nominovala do užšího výběru 75 prací. Z něj pak vybírali a absolutního vítěze určili svým hlasováním návštěvníci internetových stránek deníku Metro. V loňském roce spot na Fernet Stock získal nejprve Zlatého Louskáčka od Art Directors Clubu České republiky a na podzim vybojoval Zlatý hrozen na 10. ročníku Mezinárodního festivalu televizních a rozhlasových pořadů o gastronomii Znojemský hrozen.
Televizní spot „Lipno“ přitom neměl vstup do médií snadný. Ihned po premiéře na podzim 2007 se na něj sešlo několik stížností u Rady pro reklamu. Ta však nakonec konstatovala, že žádným způsobem neporušuje její Kodex reklamy. „Jsme rádi, že naprostá většina lidí vnímá náš spot jako humor a nadsázku,“ dodal Richard Švéda.
Kreativní koncept vítězné reklamy je z dílny agentury Young & Rubicam, produkci zajišťovala společnost Stilking Films. Režisérem se stal Michal Baumbruck, který řídil i natáčení veleúspěšného „Balkónu“ v roce 1998 a který má za sebou řadu dalších úspěšných reklamních spotů v Česku i v zahraničí. Kameru měl na starosti Alexandr Šakrala. Vítěznou reklamu si nyní mohou zájemci prohlédnout na http://fernet.stock.cz/.
Reklama „Lipno“ je v pořadí pátým spotem, který byl pro Fernet Stock vytvořen. Fernet Stock se stal se spotem „V baru“ z poloviny devadesátých let vůbec první domácí lihovinou, která měla svoji televizní reklamu. Právě v tomto spotu zazněl poprvé legendární slogan „Výjimečně hořký, výjimečně dobrý“. Následovaly spoty „Balkón“ (z roku 1998) a „Muži v kabrioletu“ (z roku 2002) a konečně v roce 2005 reklama s Karlem Rodenem.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
po 23.02.2009 07:17



0 +
 
The Loop Jazz Club

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka