Reklama s vyfouknutou ženou vyhrála Znojemský hrozen

Reklama na Fernet Stock, v níž muž vyfukuje svoji reptající ženu, se stala nejlepším televizním spotem 10. ročníku Mezinárodního festivalu televizních a rozhlasových pořadů o gastronomii Znojemský hrozen. Porota složená z reklamních a marketingových odborníků ji ocenila nejvýše v konkurenci dalších ...

Cílená propagace v Plzni

Reklama na Fernet Stock, v níž muž vyfukuje svoji reptající ženu, se stala nejlepším televizním spotem 10. ročníku Mezinárodního festivalu televizních a rozhlasových pořadů o gastronomii Znojemský hrozen. Porota složená z reklamních a marketingových odborníků ji ocenila nejvýše v konkurenci dalších 62 spotů a udělila jí titul Zlatý hrozen. Zdůvodnění poroty? „Za kreativní počin spojený s vtipnou propagací Fernetu pro české spotřebitele.“ Již letos na jaře přitom třicetivteřinová reklama na Fernet Stock s názvem „Lipno“ získala prestižní ocenění Zlatý Louskáček.
„Ocenění odborníků z reklamní branže je pro nás poctou a důkazem, že jsme pro propagaci Fernetu Stock zvolili správný koncept. Snad ještě důležitější jsou pro nás pozitivní ohlasy od samotných televizních diváků,“ uvedl ředitel prodeje a marketingu Stocku Plzeň Richard Švéda.
Kreativní koncept vítězné reklamy, která měla premiéru na podzim loňského roku, je z dílny agentury Young & Rubicam, produkci zajišťovala společnost Stilking Films. Režisérem se stal Michal Baumbruck, který řídil i natáčení veleúspěšného „Balkónu“ v roce 1998 a který má za sebou řadu dalších úspěšných reklamních spotů v Česku i v zahraničí. Kameru měl na starosti Alexandr Šakrala. Vítěznou reklamu si nyní mohou zájemci prohlédnout na http://fernet.stock.cz/. A podle Richarda Švédy bude v letošním roce ještě určitě znovu nasazena do televizního vysílání.
Reklama „Lipno“ je v pořadí pátým spotem, který byl pro Fernet Stock vytvořen. Fernet Stock se stal se spotem „V baru“ z poloviny devadesátých let vůbec první domácí lihovinou, která měla svoji televizní reklamu. Právě v tomto spotu zazněl poprvé legendární slogan „Výjimečně hořký, výjimečně dobrý“. Následovaly spoty „Balkón“ (z roku 1998) a „Muži v kabrioletu“ (z roku 2002) a konečně v roce 2005 reklama s Karlem Rodenem.
Odborná porota navíc ocenila i další spot, u jehož zrodu stál Stock Plzeň. Zvláštní cenu udělila televizní reklamě na Vodku Amundsen za „vysoce profesionální a emocionálně působivé zpracování reklamy“.
Festival Znojemský hrozen patří k největším akcím svého druhu na světě.Festival má tři soutěžní sekce - televizní, rozhlasovou a reklamních spotů. Odborné poroty vybíraly a hodnotily ze 161 televizních pořadů sedmnácti států, ze 46 rozhlasových pořadů a ze 63 reklamních spotů.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
st 08.10.2008 07:02



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka