Řidiči na cestách ochutnají nealko pivo

Nealkoholické pivo Radegast Birell z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj bude po celý květen nabádat řidiče, aby nepili alkohol před jízdou. Na 17 rádiích mediálního zastupitelství MMS po celé České republice poběží osvětové spoty, soutěže a objeví se také rádiohlídky v ulicích.

Jarní servisní akce AUTO CB

Nealkoholické pivo Radegast Birell z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj bude po celý květen nabádat řidiče, aby nepili alkohol před jízdou. Na 17 rádiích mediálního zastupitelství MMS po celé České republice poběží osvětové spoty, soutěže a objeví se také rádiohlídky v ulicích. Řidiči ochutnají nealkoholické pivo Radegast Birell a budou-li znát principy odpovědného chování za volantem, čekají na ně další drobné dárky. Celkem Radegast Birell osloví řidiče více jak 1500 spoty a soutěžemi a 476 hodinami rádiohlídek s ochutnávkou v ulicích.

„Právě na popularitě Radegastu Birell, který je nejprodávanějším nealkoholickým pivem v České republice, chceme postavit kampaň, která by měla řidiče upozornit na skutečnost, že alkohol a řízení k sobě nepatří,“ říká manažer značky Radegast Birell Karel Kraus.

Plzeňský Prazdroj se spolu se svou značkou Radegast Birell dlouhodobě snaží upozorňovat řidiče na odpovědnou konzumaci alkoholu a nebezpečí spojená s jeho konzumací před jízdou. V dnešní době už totiž není nutné volit mezi chutí klasického piva a chutí nealkoholického piva. Radegast Birell díky speciálnímu způsobu výroby dosahuje chuti alkoholického piva. „Snažíme se dbát především na bezpečnost řidičů, cyklistů, osob s náročným zaměstnáním a všech, kteří si potřebují zachovat čistou hlavu. Chceme je upozornit, že pokud mají chuť na pivo, Radegast Birell je pro ně nejvhodnější, protože se jedná o nealkoholické pivo, “ říká Karel Kraus.

Trend prokazuje, že nealkoholické pivo je pro řidiče stále častější volbou, která jim umožňuje nevzdávat se svého oblíbeného nápoje a současně neohrožovat sebe ani ostatní svojí nezodpovědností. Plzeňský Prazdroj se oblasti prevence bezpečného řízení bez alkoholu věnuje dlouhodobě. Letošní kampaň, která navazuje na velmi úspěšnou podzimní akci, bude probíhat nejen ve vysílání rádia, ale i v terénu. Během týdne od 14. do 20. května se v ulicích měst objeví týmy vybraných stanic, které rozdají na 44 tisíc plechovek chlazeného Radegastu Birell. Na principy zodpovědného chování za volantem a na kole budou tematicky zaměřené i rozhlasové soutěže, ve kterých lze vyhrát například cyklistické přilby.


The Loop Jazz Club

Komentáře

Váš komentář článku...

Zadejte vaše jméno
Zadejte váš email
Zadejte komentář
ARCHIV ZPRÁV
04.05.2007 14:33



0 +
 
ČNSO studio

Hlavní zprávy

 

ČEZ - Čistá energie zítřka